نیسان سنترا سدان 2020 چه زمانی رونمایی می شود؟


نیسان سنترا سدان 2020 چه زمانی رونمایی می شود؟

این خودروی سدان شرکت نیسان ژاپن، از سال ۲۰۱۳ تاکنون در مدار فروش و خ تولید این خودروساز قرار داشته و هم اکنون، در نسل فعلی خود یعنی نیسان سنترا (Sentra) می خواهد، نمای تازه ای را از ارتقا و پیشرفت به نمایش بگذارد. خودرویی که به زودی، قرار است به صحنه نمایش آمده و خود را برای رقابت با هم وطنانش یعنی هوندا سیویک و تویوتا کرولا که هردوی آن ها قبل از نسل جدید سنترا، وارد نسل تازه ای شده بودند، آماده کند.

البته این انتظار برای هواداران نیسان زیاد طول نخواهد کشید؛ زیرا خودروساز ژاپنی اعلام کرده است که مدل جدید سنترا ۲۰۲۰ قرار است در ۱۹ نوامبر ۲۰۱۹(۲۸ آبان)، در یک رویداد خودرویی در لوس‌آنجلس آمریکا به نمایش دربیاید.

اما درحالی‌که نیسان، تصاویر بیشتری از خودروی سدان تازه‌واردش را منتشر نکرده است اما می‌توان حدس زد که سنترا ۲۰۲۰، از همان مؤلفه‌های طراحی و زبان مشترکی استفاده کرده است که نیسان برای خودروی سیلفی (Sylphy) که در موتورشو شانگهای چین در ماه آوریل ۲۰۱۹ رونمایی کرده بود، به‌کاربرده بود. سیلفی درواقع، همان نسخه مخصوص بازار چین نیسان سنترا است.

نیسان سنترا سدان 2020 چه زمانی رونمایی می شود؟
نیسان سنترا سدان 2020 چه زمانی رونمایی می شود؟

سیلفی جدید، در مقایسه با مدل‌های پیشین خود، به لطف عرض بیشتر بدنه و پایین‌تر آمدن سطح خودرو و به طبع آن، به زمین نزدیک‌تر شدن مرکز ثقل خودرو، ظاهر جذاب‌تری را به خود گرفته است. خودرویی که ضریب آئرودینامیک بسیار عالی ۰.۲۶ را به خود اختصاص داده و در این زمینه، می‌تواند پابه‌پای نیسان جی تی آر، پیش برود.

فضای داخل کابین نیز همچنین با تغییرات و به‌روزرسانی‌هایی مواجه شده که سیستم سه خروجی تهویه مطبوع هوا، یک صفحه‌نمایش ۸ اینچی مخصوص سرگرمی و یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی مخصوص امکانات رفاهی خودرو از آن جمله هستند.

نیسان سنترا سدان 2020 چه زمانی رونمایی می شود؟

نیسان سنترا جدید، توسط یک موتور ۲ لیتری تنفس طبیعی ۴ سیلندر تغذیه می‌شود که این موتور می‌تواند ۱۴۹ اسب بخار قدرت و ۱۹۶ نیوتون متر گشتاور را به چرخ‌های خودرو منتقل کند. این عدد،۲۰ درصد قدرت بیشتری را نسبت به سنترا فعلی نشان داده که با ۱۳۰ اسب بخار قدرت و ۱۷۳ نیوتون متر گشتاور، موجود است.

درست مانند نسل فعلی سنترا، در مدل ۲۰۲۰ نیز، قدرت تولیدی موتور از طریق یک جعبه‌دنده CVT منتقل می‌شود. همچنین، سنترا جدید با سیستم یکپارچه ایمنی نیسان بانام سیستم ایمنی سپر ۳۶۰ همراه خواهد بود که بسیاری از سامانه‌های مدرن مخصوص ایمنی را در خود جای‌داده است.

نیسان سنترا فعلی، باقیمت پایه ۱۷,۸۹۰ دلار به فروش می‌رود که انتظار می‌رود باوجود به‌روزرسانی‌های زیادی که نیسان روی نسل جدید انجام داده است، قیمت آن کمی بالاتر برود.

char​khan.‎​com

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس