علیرضا طبایی از بیمارستان مرخص شد


علیرضا طبایی از بیمارستان مرخص شد نوشته علیرضا طبایی از بیمارستان مرخص شد اولین بار در موسیقی ایرانیان. پدیدار شد.

علیرضا طبایی از بیمارستان مرخص شد

علیرضا طبایی از بیمارستان مرخص شد

ایبنا نوشت: فرزند علیرضا طبایی اعلام کرد که پدرش از بیمارستان به خانه منتقل شده است، اما برای آنژیو قلب، فردا راهی بیمارستان امام خمینی (ره) می‌شود.

علیرضا طبایی، شاعر پیشکسوت کشورمان که هفته گذشته پس از عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده بود، این روزها در خانه در حال استراحت است و امور درمانی خود را دنبال می‌کند.

احمد طبایی، فرزند این شاعر گفت: «طی روزهای گذشته پدر از بیمارستان به خانه منتقل شده است؛ اما فردا برای آنژیو قلب راهی بیمارستان امام خمینی‌ (ره) خواهد شد. قرار است آنژیو انجام شود تا بعد از آن پزشکان تصمیم بگیرند و اگر نیاز باشد ممکن است که مجبور به عمل قلب باز شویم. البته انشالله که نیاز نباشد و به روش‌های دیگر این مشکل حل شود.»

وی ادامه داد: «در حال حاضر سه رگ پدر، گرفتگی دارد که یکی اصلی و دو رگ دیگر فرعی است. از این رو قرار شده است که اگر با آنژیو مشکل دو رگ فرعی حل شد برای وضعیت رگ اصلی هم تصمیمی گرفته شود.»

علیرضا طبایی، روز سه‌شنبه (۱۴ آبان‌) دچار عارضه قلبی شد و با اورژانس به بخش سی‌سی‌یوی بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل و در آنجا بستری شد.

علیرضا طبایی‌زاده، متولد ۱۴ آذر سال ۱۳۲۳ در شهر شیراز است که اولین مجموعه شعرش با عنوان «جوانه‌های پاییز» در تیرماه ۱۳۴۴ منتشر شد. از این شاعر مجموعه‌ شعرهای «جوانه‌های پاییز» سال ۱۳۴۴‌، انتشارات پیروز، «از نهایت شب» سال ۱۳۵۰‌، انتشارات بامداد، «خورشیدهای آن سوی دیوار» سال ۱۳۶۰، انتشارات توس، «شاید گناه از عینک من باشد» سال ۱۳۸۵‌، انتشارات آیینه جنوب (این مجموعه به عنوان کتاب سال‌، برگزیده جایزه شعر خبرنگاران شد.)، «مادرم ایران» سال ۱۳۹۱، انتشارات شادان، «تندر اما ناگهانی‌تر» سال ۱۳۹۲، انتشارات آوای کلار منتشر شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟