معرفی لیدرهای تورهای خارجی دالاهو


دوست دارید بدانید تور لیدر تور خارجی نوروز99 که برای سفر انتخاب کرده اید چه سوابقی دارد؟ در این مطلب به شما خواهیم گفت هر لیدر چند سفر برای دالاهو اجرا کرده و خودش چه سوابقی خارج از دالاهو دارد. اطلاعات کامل درباره تور لیدر مقصد نوروزی مدنظرتان را اینجا ببینید.

دوست دارید بدانید تور لیدر تور خارجی نوروز99 که برای سفر انتخاب کرده‌اید چه سوابقی دارد؟ در این مطلب به شما خواهیم گفت هر لیدر چند سفر برای دالاهو اجرا کرده و خودش چه سوابقی خارج از دالاهو دارد. اطلاعات کامل درباره تور لیدر مقصد نوروزی مدنظرتان را اینجا ببینید.

معرفی لیدرهای تورهای خارجی دالاهو

تور لیدر ویتنام و ایندوچاینا، نوروز 99: علیرضا لبافی

سوابق سفر در دالاهو: 176.5 روز سفر با دالاهو

سوابق سفر خارجی: 3 تور معادل 22 روز سفر.ایشان به آذربایجان، ارمنستان، ترکیه، هند، ویتنام و کشمیر سفر کرده‌اند.

سوابق سفرهای داخلی: 83 تور معادل 154.5 روز سفر

علیرضا میگه:

علیرضا لبافی هستم، متولد 1362، هجده ساله که به طور مستمر سفر میکنم که بخش قابل توجهی از اونها طبیعتگردی بوده. از سال 88 عضو باشگاه کوهنوردی و اسکی دماوند هستم و از سال 93 با شرکت آریاناسیر دالاهو به عنوان راهنمای گردشگری همکاری میکنم. بیش از 80 سفر داخلی و خارجی برای دالاهو و شرکت‌های دیگر گردشگری اجرا کرده‌ام که از جمله اونها می‌تونم به آذربایجان، ارمنستان، ترکیه، هند و ویتنام و... اشاره کنم.
جذاب ترین بخش حرفه راهنمای گردشگری برای من ارتباط با همسفران جدیده. معتقدم ارتباط در طی سفردریچه های نابی از تجربه‌ها و آگاهی‌های دیگران رو در صمیمی‌ترین فضاها به روی ما باز می‌کنه.

معرفی لیدرهای تورهای خارجی دالاهو

تور لیدر تاجیکستان، نوروز 99: حامد رمضان‌زاده

سوابق سفر در دالاهو: 250.5 روز سفر با دالاهو

سوابق سفر خارجی: 1 تور 8 روزه. ایشان به کشورهای آلمان، هلند، مراکش و مالزی سفر داشته‌اند.

سوابق سفرهای داخلی: 107 تور معادل 242.5 روز سفر

حامد میگه:

حامد رمضان زاده هستم، دکتری باستان شناسی از دانشگاه تهران. علاقه به گشت و گذار و بازدید از آثار تاریخی، از دوران کودکی و با دوچرخه سواری در کوچه و پس کوچه های پشت مسجد جامع یزد در من شکل گرفت. پس برای کسی که هر روز در کوچه های آشتی کنان یزد، بلندای مناره های مسجد جامع آن را نظاره کرده باشد، تحصیل در رشته باستان شناسی یکی از بهترین گزینه ها بود. با ورود به دانشگاه در سال ۸۱، محدوده سفرهای من وسعت یافت و در این ایام به شهرها و استان های مختلف ایران سفر کردم. در طی این سالها عمدتا جاذبه های تاریخی و فرهنگی مورد توجه من بودند تا اینکه در سال ۹۴ با مجموعه دالاهو آشنا شدم و همکاری با دالاهو، طبیعت گردی را هم به مجموعه علاقه مندی ها و فعالیت های من در حوزه گردشگری اضافه کرد. در طول این چهارسال همکاری، مجموعا ۱۱۰ سفر (۲۶۰ روز) سفر رفته ام. سفرهایی که هم جاذبه های فرهنگی و تاریخی در آن وجود داشتند و هم جاذبه های طبیعی و حالا این افتخار شامل حال من شده که نوروز راهی سرزمینی شوم که به نوعی بازمانده ایران کهن است. تاجیکستان، سرزمین پارسیان، بدون شک فضای متفاوت تری دارد نسبت به کشورهایی چون آلمان، هلند، مراکش یا مالزی که پیش از این به آنها مسافرت کرده ام؛مخصوصا در ایام نوروز

معرفی لیدرهای تورهای خارجی دالاهو

تور لیدر کوبا، کوبا و مکزیک، نوروز 99: جواد محسنی

سوابق کلی سفر در دالاهو: 65 روز سفر

سوابق سفر خارجی: ایشان تا کنون با دالاهو سفری نداشتند اما به کشورهای ایتالیا، فرانسه، ترکیه، بلغارستان، امارات، چین و صربستان سفر داشته‌اند.

سوابق سفرهای داخلی: 44 تور معادل 65 روز سفر با دالاهو

جواد میگه:

سفر همون "هیچِ"، همونی هیچی که وقتی که بهت می گن چی میتونه حال تو خوب کنه، می گی "هیچی". سفر، تنها چیزیه که هزینه کردن برای اون، ما رو ثروتمندتر می کنه، تجربه های جدیدی بدست می آریم که توی هیچ کتابی نوشته نشده و تنها روش بدست آوردن این تجربه، داشتن شهامتِ قدم گذاشتن توی جاده به سمت ناشناخته هاست. کسانیکه سفر می کنند، درواقع دارن به خودشون فرصت شناخت میدن، فرصت شناخت فرهنگ ها و دیدن مقاصدِ جدید؛ یه جورایی انگار بیشتر از یک بار زندگی می کنند. گاهی بهتره که یک چیز را یک بار ببینیم تا هزاران بار درمورد آن بشنویم. من سفر رو به عنوان یک سبک زندگی انتخاب کردم. اگر دلتون میخواد دیالوگ چند سال دیگه تون "یادش بخیر، اون سفر چقدر خوش گذشت" باشه، بهتون پیشنهاد میدم توی این راه با من و آژانس دالاهو همراه باشید. سالها تجربه در زمینه گردشگری و توریسم باعث شده که دالاهو نیاز مسافرها رو خوب بشناسه و راه‌‎های دستیابی رضایت شما رو بلد باشه. حالا که کلی خاطره خوب از سفرهای داخلی دارید، وقتشه تورهای خارجی رو هم باهاش تجربه کنید و به لیست خاطرات هیجان انگیزتون اضافه کنید.

معرفی لیدرهای تورهای خارجی دالاهو

تور لیدر سریلانکا، نوروز 99: حمیدرضا نصیر

سوابق کلی سفر در دالاهو: 99.5 روز سفر

سوابق سفر خارجی: 1 تور 12 روزه با دالاهو. ایشان به کشورهای هند، امارات، عربستان، روسیه، ترکیه، ایتالیا، یونان، آمریکا، فرانسه، اسپانیا، مالزی و اندونزی سفر داشته‌اند.

سوابق سفرهای داخلی: 49 تور معادل 87.5 روز سفر

حمیدرضا میگه:

بسیار سفر باید تا پخته شود خامی
صوفی نشود صافی تا در نکشد جامی

همیشه در سفر برای همسفرها یادآور میشم زمانیکه با آژانس دالاهو که عمده سفرهاش طبیعتگردی هست سفر میکنید باید تعریف اکوتوریسم را با اینکه میدانیم مدام در ذهن تکرار کنیم. اکوتوریسم سفری است مسؤولانه به مناطق طبیعی، که موجب حفظ محیط زیست و بهبود زندگی مردم محلی گردد. آژانس دالاهو همیشه این خط مشی را حفظ کرده با اقامت در اقامتگاه های بومگردی که هم باعث رونق کسب و کار جامعه محلی میشه و هم باعث دلگرمی و ممانعت از مهاجرت جامعه محلی و تشویق به حفظ سنن و صنایع دستی آنها و همچنین با حذف فرم های کاغذی مانند فرم نظر سنجی، فرم اطلاعات همسفران که با این کار هم به قطع شدن کمتر درخت ها و حفظ محیط زیست کمک میکنه و هم در پایان سال هزینه کاغذهایی که باید مصرف میشدند را صرف امور خیریه مانند تور خیریه سالمندان کهریزک میکنه. اگر با تورهای داخلی و یا خارجی دالاهو سفر کنید هم مسئولانه سفر کردن را عملی انجام می دهید و هم از زیبایی های خلقت لذت میبرین.

معرفی لیدرهای تورهای خارجی دالاهو

تور لیدر آفریقا و کنیا، نوروز 99: محمد گائینی

سوابق کلی سفر در دالاهو: 146.5 روز سفر با دالاهو

سوابق سفر خارجی: 3 تورمعادل 33 روز سفر بادالاهو. ایشان به کشورهای اسپانیا، آلمان، فرانسه، برزیل، اتریش، جهموری چک، هلند، مراکش، گرجستان، ترکیه، ارمنستان، بلغارستان، پرتغال و صربستان سفر داشته‌اند.

سوابق سفرهای داخلی: 36 تور معادل 113.5 روز سفر

محمد میگه:

هیچ چیزی تو دنیا اونقدر مهم نیست که ما فکر می‌کنیم. هیچ جانداری با ارزش‌تر از دیگری نیست و هیچ کجای دنیا بهتر از جای دیگه نیست! این‌ها مهم‌ترین درس‌هایی بودن که سال‌ها سفرکردن به من آموختن از طرفی برای من سفرهای گروهی بهترین فرصت برای زندگی کردنه... زندگی واقعی، بدون دغدغه، بدون نمایش، فرصتی برای شادی عمیق و با تمام وجود. بر طبق آمار، در طول 5 سال گذشته بیش از 1000 نفر از مسافران دالاهو با من همسفر بوده‌اند و با افتخار می‌تونم بگم دالاهو 1000 نفر به دایره دوستانم اضافه کرده. لذتی بالاتر از این نیست که هر وقت و هر کجا همدیگر را می‌بینیم حالمون خوب میشه و خاطرات خوش سفر زنده میشه. مقاصد تکراری هیچ‌وقت برای من تکراری نمیشه چرا که اعتقاد دارم هر سفری با همسفرهاش ساخته میشه و نه فقط با جاذبه‌هاش. به امید همسفری و کشف دنیا...

معرفی لیدرهای تورهای خارجی دالاهو

تور لیدر تونس، نوروز 99: نیما نوری

سوابق کلی سفر در دالاهو: 83 روز سفر

سوابق سفر خارجی: 2 تور 14 روزه با دالاهو. ایشان به کشورهای هند، ارمنستان، گرجستان، ترکیه و عربستان سفر کرده‌اند.

سوابق سفرهای داخلی: 28 تور معال 69 روز سفر.

نیما میگه:

سلام، من نیما هستم. 11 ساله که طبیعت گردی حرفه ای می‌کنم و توی همین سفرها با لیدرهای دالاهو آشنا شدم. جذابیت کار و سبک زندگی اونها و از طرفی اشتیاق درونیم به سفر، پای من رو به حرفه ی تورلیدری و برنامه ریزی سفر باز کرد و این شد که از سال 1391 به صورت جدی تور اجرا میکنم. جو دوستانه و داشتن همسفرهای ارزشمندی که برخی از اونها جزو بهترین دوستانم شدند و سازنده لحظه های خاطره انگیز از نقطه نقطه ایران برای من بودند، شوق و اشتیاقم برای موندگار شدن تو این حرفه و دالاهو رو هر روز بیشتر کرده.

معرفی لیدرهای تورهای خارجی دالاهو

تور لیدر نپال، نوروز 99: علیرضا حسین‌زاده

سوابق کلی سفر در دالاهو: 165.5 روز سفر

سوابق سفر خارجی: 1 تور 11 روزه با دالاهو. ایشان یه مقاصد مالزی، تایلند، صربستان، گرجستان، ترکیه (وان، استانبول، آنتالیا) نخجوان، ایروان، دبی سفر داشته‌اند.

سوابق سفرهای داخلی: 87.5 تور معادل 154.5 روز سفر

علیرضا میگه:

تجربه همزمان سه حس شگفت انگیز در یک تور.. نوستالژی: حس مرور خاطرات و لحظات شاد گذشته همراه با دوستانی مثل خودت، مثل دالاهو (همون آژانس همیشگی)، مثل لیدر علیرضا حسین زاده (دوستت، رفیقت). سفر: بهبود سلامت کلی، افزایش خلاقیت و دوری از استرس و فشارهای کاری. تجربیات جدید و ناشناخته ها: اثر درمان روحی به همراه افزایش اعتماد بنفس. نوروز ۹۹ با دالاهو و من و همسفرانی عالی به نپال سفر کنید و نتایج این سه شگفت انگیز رو همزمان تجربه کنید.

معرفی لیدرهای تورهای خارجی دالاهو

تور لیدر ازبکستان نوروز 99:ترانه موحدی‌نیا

سوابق کلی سفر در دالاهو: 177 روز سفر

سوابق سفر خارجی: ایشان با دالاهو سفر خارجی نداشته‌اند.

سوابق سفرهای داخلی: 83 تور داخلی با دالاهو معادل 177روز سفر

ترانه میگه:

زندگی یعنی سفر و سفر یعنی زندگی
سفر کردن را از دوران دانشجویی آغاز کردم، حدود 10 سالی هست که سفر می کنم و با سفر کردن به شناخت خود و جهان پیرامونم پرداختم. کارشناسی ارشد خود در رشته مرمت و احیای بناهای تاریخی از دانشگاه شهید بهشتی گرفتم و 5 سال است که تورلیدری را به عنوان شغل اصلی خود انتخاب کردم. بالغ بر 400 روز تور را با آژانس های مختلف انجام دادم و حدود یک سال است که تورهای ورودی را شروع کرده ام. امید که بتوانم در مسیر سفر و تور محکم تر و استوارتر قدم بردارم.حدود 10 سالی هست که سفر می کنم برای شناخت خود و جهان پیرامون. تورلیدری را 5 سال پیش با آژانس دالاهو آغاز کردم و تاکنون هم فعالیتم ادامه دارد.

معرفی لیدرهای تورهای خارجی دالاهو

تور لیدر بهترین‌های ترکیه، نوروز 99: میلاد جلالوند

سوابق کلی سفر در دالاهو: 65 روز سفر با دالاهو

سوابق سفر خارجی: ایشان با دالاهو سفر خارجی نداشته‌اند.

سوابق سفرهای داخلی: 28 تور معادل 65 روز سفر

میلاد میگه:

اگر بخواهید سفر دور دنیا را شروع کنید ممکن است کارتان نسبت به شخصی که برای مثال در اروپا زندگی می کند کمی سخت تر باشد و دلیل آن هم اختلاف واحد پولی است. اما می توانید کمی بیشتر کار کنید و کمتر خرج کنید و به عبارت دیگر خرج و مخارج اضافی را کنار بگذارید و کمی پول هایتان را ذخیره کنید تا بتوانید سفرتان را شروع کنید. در هر صورت هیچ چیز خوبی راحت به دست نمی آید!
زندگی یا یک ماجراجویی شجاعانه است یا هیچ چیز. (هلن کلر)
زندگی یعنی تجربه کردن و تجربه کردن، هم تجربه های خوب و هم تجربه های بد و چه دوست داشته باشید و چه نه هر دوی این ها در زندگی تان اتفاق می افتد. اما وقتی بتوانید اتفاق های خوب را در زندگی تان پیش بیاورید چرا این کار را نکنید؟ سفر یکی از تجربه های خوبی است که میتوانید بدست آورید.

معرفی لیدرهای تورهای خارجی دالاهو

تور لیدر برزیل، نوروز 99: آرش حسین‌زاده

سوابق کلی سفر در دالاهو: 165 روز سفر با دالاهو

سوابق سفر خارجی: ایشان با دالاهو سفر خارجی نداشته‌اند.

سوابق سفرهای داخلی: 103 تور معادل 165روز سفر

آرش میگه:

آرش حسین‌زاده هستم، علاقه‌مند به سفر، کشورم ایران و شهرم تهران، روزی از روزها تصمیم به سفری به جنوب گرفتم با دالاهو، هیچ وقت فکر نمی‌کردم که اون سفر تمام مسیر زندگی من رو تغییر بده و امروز دالاهو بشه بخشی از زندگی هر روزه من

معرفی لیدرهای تورهای خارجی دالاهو

تور لیدر استانبول، نوروز 99: رسول فرمانی

سوابق کلی سفر در دالاهو: 143 روز سفر داشته‌اند.

سوابق سفر خارجی: ایشان با دالاهو سفر خارجی نداشته‌اند.

سوابق سفرهای داخلی: 77 تور معادل 143 روز سفر

رسول میگه:

از دانشگاه مدرک کارشناسی نرم‌افزار کامپیوتر دارم ولی در کار راهنمای‌تور دانشجوی مادام العمر خودشناسی و جهان‌شناسی و در کل، زندگی هستم. البته دانشجوی یک دانشگاه دیگه هم هستم، طبیعت. بودن در طبیعت برای من زیستن در لحظه حال و درک واقیعت هستی است.به همین دلیل است هست که شغل راهنمای‌تور را دوست دارم. از سال ۹۵ با شرکت دالاهو همکاری داشته و بیش از 70 سفر با شرکت دالاهو و همسفرانش همراه بوده‌ام. خرسندم که در مسیر شغلیم از تجربه شرکت نظام‌مند و مشتری‌مدار و در عین حال دوستدار طبیعت دالاهو بهره برده‌ام و با دالاهو و همسفرانش، همراه و همسفر بوده‌ام.

معرفی لیدرهای تورهای خارجی دالاهو

تور لیدر استانبول، نوروز 99: محسن شریعتی

سوابق کلی سفر در دالاهو: 65 روز سفر داشته‌اند.

سوابق سفر خارجی: ایشان با دالاهو سفر خارجی نداشته‌اند.

سوابق سفرهای داخلی: 28 تور معادل 65 روز سفر را اجرا کرده‌اند. در مجموع 335 روز سفر با سایر آژانس‌های گردشگری داشته‌اند.

محسن میگه:

براستی هدف، رویاییست که برای آن زمان تعیین می‌کنیم و چه هدفی رویایی تر از سفر؛ سفری لبریز از تمدد اعصاب برای من اما، سفر از جنس ابر و عرفان آغاز شد. آنجا که در بحبوحه ورود به دانشگاه در سال ۸۷، راهنمای سفر به جنگل ابر بودم و شب مانی‌های خاطره انگیز در قلب جنگل‌‌های هیرکانی، آغازی شد برای ورود به هزارتوی طبیعت. طی همین سال‌ها بود که آشنایی با شرکت های اکوتور و دالاهو و میزبانی از تورهای جنگل ابر این گروه‌ها، در خانه‌های نقلی روستای ابر، مسیر حرفه‌ای مرا از حوزه زمخت عمران به حوزه لطیف گردشگری هدایت کرد تا جایی که چندی پیش، خود را فارغ التحصیل رشته برنامه ریزی گردشگری در مقطع ارشد دیدم. سال های ۹۵ و ۹۶ با کسب عناوین برگزیده برتر ملی گردشگری و جوان برتر از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری(وزارتخانه فعلی) و وزارت ورزش و جوانان، عزمم برای گام هایی بلند در این حوزه سترگ جزم شد و اکنون و در گذر از ۳۰ سالگی، خوشحالم که نوروز ۹۹ در سفر به جغرافیای دلفریب آناتولی، میزبان علاقه مندان در سفر بهترین‌های ترکیه خواهم بود.



1398/08/25 | کد مطلب: 1951


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول