تصاویری از طرح اولیه یک موتورسیکلت پرنده


تصاویری از طرح اولیه یک موتورسیکلت پرنده
طرح اولیه یک موتورسیکلت پرنده ارائه شده که حداکثر سرعت آن ۴۰۰ مایل برثانیه است. این وسیله نقلیه می تواند در ارتفاع ۱۵ هزار فوتی پرواز کند.

به گزارش مهر به نقل از دیلی میل، یک استارت آپ در لس آنجلس ۲ میلیون سرمایه جمع آوری کرده تا نمونه اولیه یک موتور سیکلت پرنده را بسازد.

براساس ویژگی های طرح اولیه مذکور، موتورسیکلت پرنده Recreational Speeder نام دارد و می تواند با حداکثر سرعت ۴۰۰ مایل برساعت و در ارتفاع ۱۵ فوتی پرواز کند.

استارت آپJetPack Aviation با سرمایه گذاری چند شرکت دیگر این طرح را توسعه داده است. این موتورسیلکت را دمی توان به طوردستی کنترل یا حالت خودران آن را فعال کرد. همچنین Recreational Speeder می تواند به طور عمودی در فضایی کوچک(به اندازه مکان پارک خودرو) فرود آید و از روی زمین بلند شود. سوخت این وسیله نقلیه نیز کراسین، گازوپیل یا سوخت جت خواهد بود.

این وسیله نقلیه با توجه به وزن سرنشین و ارتفاع می تواند به مدت ۱۰تا ۲۲ دقیقه پرواز کند. شرکت تولید کننده برنامه های بلندمدتتری برای تولید ۲ نسخه متمایز از Recreational Speeder دارد که یکی از آنها بسیار سبک است.

تصاویری از طرح اولیه یک موتورسیکلت پرنده

نسخه دیگر برای پروژه های نظامی، دولتی و مشتریان تجاری مورد استفاده قرار می گیرد. افراد می توانند بدون نیاز به گواهینامه خلبانی نسخه سبک این موتور سیلکت را سوار شوند. البته مخزن این نمونه فقط ظرفیت ۵ گالن سوخت را دارد و حداکثر سرعت آن ۶۰ مایل برساعت است.

نسخه آزمایشی دیگر با توجه به نیازهای شخصی هر فرد شخصی سازی می شود و فرد برای استفاده از آن باید گواهینامه خلبانی داشته باشد.

تصاویری از طرح اولیه یک موتورسیکلت پرنده

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی