صنیعی‌فر: اسدی فقط برای ما بحران درست کرد


صنیعی‌فر: اسدی فقط برای ما بحران درست کرد

رئیس هیأت مدیره و مالک باشگاه نساجی مازندران، گفت:متاسفانه اسدی در یک ماه حضورش در نساجی به اندازه یک سال برای ما بحران درست کرد و از همان هفته اول حضورش ساز ناکوک زد.

به گزارش مشرق، شب گذشته رضا حدادیان یکی از مالکان باشگاه نساجی ضمن انتقاد از رویه رخ داده در این باشگاه اعلام کرد با این شرایط از مالکیت باشگاه نساجی کنار خواهد کشید. بعد از این اتفاق علیرضا اسدی مدیرعامل باشگاه نساجی نیز از فرهاد صنیعی‌فر انتقاد کرد و مدعی شد او به تعهداتش عمل نمی‌کند اما حالا مالک باشگاه نساجی نسبت به اظهارات اسدی واکنش‌هایی دارد و صحبت‌هایی را در این زمینه انجام داده است.

فرهاد صنیعی‌فر در واکنش به صحبت‌های علیرضا اسدی،‌گفت: زمانی که آقای اسدی را به عنوان مدیرعامل انتخاب کردیم هیچ قراردادی با او امضا نکردیم و به رغم مخالفت‌هایی که از بیرون صورت می‌گرفت سعی کردیم از وی استفاده کنیم. اسدی مدعی بود که قبلاً دبیر کل فدراسیون و مدیرعامل باشگاه تراکتور بوده و ما می‌خواستیم رویه او را بررسی‌ کنیم.

وی افزود:متاسفانه آقای اسدی در یک ماه حضورش در نساجی به اندازه یک سال برای ما بحران درست کرد و از همان هفته اول حضورش ساز ناکوک زد که می‌خواهد نساجی را ترک کند. هم اسدی و هم سرپرستی که برای تیم انتخاب کرد برای تیم حاشیه درست کردند و هر هفته مشکلات را تکرار می‌کردند تا جایی که خود بازیکنان نساجی هم می‌توانند در این زمینه شهادت بدهند.

بیشتر بخوانید:

حمله اسدی به مالک باشگاه نساجی

مالک باشگاه نساجی تصریح کرد:اسدی مدعی شده سهام باشگاه نساجی 50 به 50 است اما من مالک 60 درصد سهام باشگاه هستم، با این وجود اگر هم مشکلی بین من و حدادیان وجود داشته باشد خودمان در خودمان آن را حل می‌کنیم و اجازه نمی‌دهم تمرینات تیم من در آستانه بازی با استقلال بیش از این تعطیل شود.

مالک باشگاه نساجی خاطرنشان کرد: مشخص نیست پشت تعطیل کردن تمرینات نساجی چه بوده ولی ظاهرا آقایان برنامه ریختند که رضا مهاجری را کنار بگذارند و چون دیدند او در بیمارستان بستری است با خود گفتند یک مربی دیگر را جایگزین او کنند.

وی با اشاره به اینکه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس هم دچار مشکلات مالی هستند،‌گفت: تا امروز بازیکنان نساجی 20 درصد از مطالباتشان را گرفته‌اند و عدم تعهد مالی نمی‌تواند دلیل اعتصاب بازیکنان نساجی باشد.

مالک باشگاه نساجی تأکید کرد: من مخالف اعتصاب تیمم هستم و اجازه نمی‌دهم نساجی وارد این مباحث شود. امروز هم می‌می‌خواستم به محل تمرین بروم ولی بارش برف اجازه نداد این اتفاق رخ دهد ولی شنیده‌ام اسدی که دیگر مدیرعامل باشگاه نیست به بازیکنان پیام داده و تمرین را تعطیل کرده و حتی به آنها اعلام کرده که فردا با آنها جلسه می‌گذارد.

وی تصریح کرد: اسدی در نساجی کاره‌ای نیست که با بازیکنان جلسه بگذارد و او با اهمال‌کاری و سهل‌انگاری 4 روز تمرینات تیم ما را با سرپرستی که انتخاب کرده تعطیل کرد و به نوعی با توطئه تیم را به اعتصاب کشاند. من این مسائل را هرگز نمی‌پذیرم و نمی‌دانم اسدی به دنبال چه چیزی می‌گردد آن هم در شرایطی که بازیکنان باید در تعطیلات لیگ روزی 2 جلسه تمرین کند.

مالک باشگاه نساجی در خصوص دیدار حساس تیمش با استقلال گفت: من برای بازی با استقلال پاداش ویژه گذاشته‌ام چون می‌دانم این بازی برای ما مهم است. پیروزی در مسابقه با استقلال برای من و شخص رضا حدادیان مهم است و تأکید می‌کنم با عواملی که باعث ایجاد اعتصاب در نساجی شده‌اند برخورد و مطمئناً آنها را از حضور در تمرینات منع می‌کنم. تا زمانی که من در نساجی هستم اعتصاب دیگر جایی نخواهد داشت و اجازه نمی‌دهم عوامل این کار در باشگاه حضور داشته باشند.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟