در حسرت پیروزی/ شاهین بوشهر و گل گهر می‌توانند رکورد جدید خلق کنند؟


در حسرت پیروزی/ شاهین بوشهر و گل گهر می‌توانند رکورد جدید خلق کنند؟

با برگزاری دیدار عقب مانده بین شهرخودرو با گل‌گهر، نماینده استان کرمان هم هفته دهم را بدون پیروزی به پایان رساند.

با برگزاری دیدار عقب مانده بین شهرخودرو با گل‌گهر، نماینده استان کرمان هم هفته دهم را بدون پیروزی به پایان رساند.

به گزارش وب سایت نود، گل‌گهر سیرجان و شاهین بوشهر دو تیم بدون پیروزی تا پایان هفته دهم لیگ این فصل هستند. پیش از این تنها یک بار و در لیگ نهم دو تیم بدون برد در یک فصل، لیگ را به هفته یازدهم رساندند. ادامه این روند ممکن است که رکورد تاریخ لیگ برتر را جابه‌جا کند. البته این دو تیم فاصله زیادی با رکورد تاریخ لیگ برتر دارند و فرصت کافی برای جلوگیری از تاریخ‌سازی منفی دارند.
بدترین تیم تاریخ لیگ برتر، سایپا در لیگ سوم بود که برای کسب نخستین پیروزی، 20 هفته صبر کرد. مربی سایپا در ابتدای فصل محمد مایلی کهن بود و در ادامه راه، جیوانی می هدایت سایپا را بر عهده گرفت. سایپا سرانجام در بازی پلی‌اف توانست در لیگ برتر ماندنی شود.
ابومسلم در لیگ سوم و تراکتور در لیگ اول، نخستین برد خود را در هفته هفدهم جشن گرفتند که هر 2 تیم در پایان فصل به لیگ یک سقوط کردند. پیکان لیگ چهارم و مس کرمان لیگ سیزدهم با عدم پیروزی در 15 هفته ابتدایی از دیگر تیم‌هایی هستند که بدترین آغاز را در لیگ برتر به نام خود ثبت نمودند و هر دو تیم در پایان فصل سقوط کردند. پیکان در آن دوره نخستین گل خود را در هفته دهم به ثمر رساند که از این نظر رکورددار است و مس کرمان با 19 تساوی رکورد بیشترین تساوی در یک فصل را به نام خود ثبت کرد.
بین تیم‌های که طولانی‌ترین روند بدون پیروزی را در آغاز فصل داشته‌اند، فولاد خوزستان در لیگ نهم، تنها تیمی است که در پایان فصل در منطقه سقوط قرار نگرفت. البته در آن دوره لیگ هجدهمی تیمی بود و فولاد در 14 هفته نخست موفق به پیروزی نشد.
60610

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج