بررسی بازی های 15 نوامبر 2019 لیگ NBA؛ از شکست های متوالی سن آنتونیو اسپرز تا پیروزی های نزدیک شارلوت و ممفیس


بررسی بازی های 15 نوامبر 2019 لیگ NBA؛ از شکست های متوالی سن آنتونیو اسپرز تا پیروزی های نزدیک شارلوت و ممفیس

نگاهی داریم به بازی های 15 نوامبر 2019 لیگ NBA.

طرفداری- روند ضعیف اسپرز و پیستونز ادامه دارد، ممفیس با جا مورنت اوج گرفته است.

همانطور که در طرفداری خوانده اید، لس آنجلس لیکرز در ثانیه های پایانی مقابل ساکرامنتو کینگز به پیروزی رسید، بوستون سلتیکس با شکست گلدن استیت وریرز به دهمین پیروزی متوالی اش دست یافت، هیوستون راکتس با درخشش جیمز هاردن ایندیانا پیسرز را شکست داد و اوکلاهاما سیتی تاندر از سد فیلادلفیا سونی سیکسرز گذشت.

در سایر دیدارها، اورلاندو مجیک با نتیجه 109-111 از سد سن آنتونیو اسپرز گذشت تا مانند آنها رکوردش به 5 پیروزی و 7 شکست برسد. لحظات پایانی بازی جذاب بود، جایی که رودی گی با 3 امتیازی اش فاصله را به 1 امتیاز رساند، اما پرتاب آزاد فورنیه که عمدا یکی از آنها را از دست داد، دیگر هیچ زمانی برای جبران اختلاف باقی نگذاشت و اسپرز متحمل هفتمین شکست فصل شد. دمار دروزن با 21 امتیاز، تنها بازیکن اسپرز بود که بالای 20 امتیاز کسب کرد. ایوان فورنیه برای میزبان 26 امتیاز کسب کرد و ترنس راس هم از نیمکت به بازی اضافه شد و 20 امتیاز آورد.

شارلوت هورنتس با پرتاب سه امتیازی و بازر بیتر مالیک مانک 106-109 از سد دیترویت پیستونز گذشت. مانک با 19 امتیازش در کنار دی وانته گراهام که 18 امتیاز و 10 اسیست به دست آورد، عوامل اصلی پنجمین پیروزی هورنتس بودند. گریفین علی رغم 19 امتیاز هنوز نتوانسته است که به فرم قبلی خود بازگردد. درک رز 16 امتیاز آورد و آندره دراموند طبق معمول دابل دابل کرد. لانگستن گلووی با کسب 32 امتیاز، ستاره پیستونز بود اما نتوانست مانع نهمین شکست تیمش شود

پرتاب بازر بیتر مالیک مانک که منجر به پیروزی شارلوت هورنتس شد


در شب بازگشت مایک کانلی به ممفیس، گریزلیز 106-107 از سد یوتا جز گذشت. داناوان میچل که با کسب 29 امتیاز شب خوبی را سپری کرد، نتوانست پرتاب پایانی یوتا را اقدام کند. رودی گوبر 23 امتیاز و 17 ریباند کسب کرد و بویان باگدانوویچ هم 20 امتیاز آورد. جا مورنت که تا به اینجا بهترین روکی فصل بوده است، 25 امتیاز و 8 اسیست آورد و بار دیگر ستاره تیمش بود. دیلان بروکس هم این فصل پیشرفت خوبی داشته است و در این دیدار نیز 20 امتیاز کسب کرد تا ممفیس به پنجمین پیروزی اش برسد.

دیگر دیدار میان مینسوتا تیمبرولوز و واشینگتن ویزاردز برگزار شد که پایتخت نشینان با نتیجه 116-137 مقابل میزبان به پیروزی رسید. بردلی بیل در این دیدار فوق العاده ظاهر شد و 44 امتیاز و 10 اسیست کسب کرد. مو واگنر، بازیکن سابق لس آنجلس لیکرز نیز در این دیدار بهترین عملکردش را به نمایش گذاشت و 30 امتیاز و 15 ریباند کسب کرد. حتی 36 امتیاز و 10 ریباند کارل آنتونی تاونز هم نتوانست در غیاب اندرو ویگینز مانع پنجمین شکست مینسوتا شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط