نامه رستمی به رئیسی درباره عفو دانشجویان


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از رئیس قوه قضائیه درباره عفو و تخفیف احکام جمعی از دانشجویان تقدیر و تشکر کرد.

نامه رستمی به رئیسی درباره عفو دانشجویان
به گزارش صدای ایران،‌ حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها از آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه درباره عفو و تخفیف احکام جمعی از دانشجویان تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: اقدام حضرت عالی در خصوص تلاش برای عفو و تخفیف حکم تعدادی از دانشجویان - که با اعتماد رهبر فرزانه انقلاب به پیشنهاد شما عملی شد- باردیگر رافت اسلامی و عقلانیت انقلابی نظام را به منصه ظهور گذارد.

متن کامل نامه تشکر حجت‌الاسلام رستمی خطاب به رئیس دستگاه قضا به شرح زیر است:

«حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی
ریاست محترم قوه قضائیه

با سلام و عرض تبریک میلاد شکوهمند پیامبر رافت و مهربانی بر خود لازم دانستم ضمن قدردانی از رهبر حکیم انقلاب از حسن نظر جنابعالی هم در پیگیری عفو و تخفیف احکام برخی دانشجویان تشکر و قدردانی نمایم.

نیک مستحضرید دانشگاه به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی با گسترش کمی و کیفی کم نظیر از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی به حساب می آید، دانشگاهی که توانسته است علی رغم همه فرازها و فرودها موتور پیشران حرکت علمی کشور باشد و در عرصه دانش‌های نو، نه تنها طلایه‌دار پیشرفت در غرب آسیا، بلکه با کشورهای پیشرو در عرصه علم و فناوری رقابت نماید.

علی رغم همه پیشرفت‌ها، نهاد دانشگاه تا رسیدن به دانشگاه مطلوب در گام دوم انقلاب راهی دراز دارد.

یکی از مسائلی که می تواند سد راه حرکت پرشتاب علمی کشور باشد، حاشیه سازی منفعت‌طلبانه برخی دشمنان معارض و هم پیمانان سست‌ عنصر داخلی‌شان در فریب دانشجویان و تحریک آنان به اقداماتی ضد ملی است که در تاریخ انقلاب تجربه شده و البته آنچه گاهی بر حاشیه می‌افزود نوع مواجهه با این دانشجویان است.

اقدام حضرت عالی در خصوص تلاش برای عفو و تخفیف حکم تعدادی از دانشجویان -که با اعتماد رهبر فرزانه انقلاب به پیشنهاد شما عملی شد- باردیگر رافت اسلامی و عقلانیت انقلابی نظام را به منصه ظهور گذارد.

ناگفته پیداست که دانشگاه برای رسیدن به قله کمال علمی و معرفتی و تربیتی علاوه بر فضای آزاداندیشانه و پویا، نیاز به قانونمداری و انضباط دارد و بر مسئولان محترم دولتی فرض است که پس از این اقدام مبارک، تلاش خود را برای برقراری یک فضای پرنشاط و البته منظم و به دور از حاشیه، دو چندان کنند.

امید است حرکت انقلابی و با نشاط جنابعالی -در تحقق عدالتخواهی عقلانی همراه با محافظت از آزادی‌های مشروع- در دستگاه قضایی بیش از پیش طعم شیرین عدل علوی را به مردم عزیز و نخبگان دانشگاهی بچشاند.

و من الله التوفیق
مصطفی رستمی»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)