کالدرون نباید ترکیب برانکو را تغییر می‌داد/ تراکتور پارسال می‌توانست قهرمان شود


کالدرون نباید ترکیب برانکو را تغییر می‌داد/ تراکتور پارسال می‌توانست قهرمان شود

ستاره پیشین فوتبال باشگاهی و تیم ملی کشورمان می گوید لیگ امسال یکی از جذابترین ادوار مختلف تاریخ این رقابت ها است.

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، با توجه به جذابیت بالای بازی های این فصل لیگ برتر و رقابت تیم های شهرخودرو، سپاهان، پرسپولیس، تراکتور و استقلال، سراغ بازیکنی رفتیم که سابقه پوشیدن پیراهن 4 تیم از صدرنشینان امسال لیگ را در کارنامه دارد؛ سیدمهدی سیدصالحی.

گفتگویی اختصاصی در خصوص شرایط تیم های مدعی امسال با ایشان انجام دادیم که از نظرتان می‌گذرد؛

* کالدرون نباید به ترکیب برانکو دست می‌زد

امسال شرایط طوری رقم خورده که پرسپولیس بعد از سه قهرمانی پیاپی برانکو را از دست داد اما استخوان بندی تیم تغییری نکرد. تغییرات زیاد در ترکیب پرسپولیس به دلیل آن است که آقای کالدرون هنوز نتوانسته شناخت کافی از تیمش پیدا کند و به همین دلیل از بازیکنان در پست های غیر تخصصی استفاده میکند.

بنده به شخصه معتقدم آقای کالدرون باید با همان ترکیب برانکو بازی ها را انجام میداد و تغییراتش را به نیم‌فصل موکول میکرد چرا که در پایان لیگ متوجه خواهیم شد کسب امتیازهای نیم فصل اول بیشتر به پرسپولیس کمک کرده است.

* استقلال تنها تیمی است که روند رو به رشد داشته است

تیم استقلال شرایط کاملا متفاوتی را تجربه کرد. در کنار اینکه تعداد زیادی از بازیکنان و همچنین سرمربی خود را از دست داد، یک مربی از مهد فوتبال اروپا را جذب کرد. در ابتدای فعالیت آقای استراماچونی به دلیل ناشناس بودن متقابل بین بازیکنان ایرانی و سیستم مدنظر ایشان کمی زمان لازم بود تا به ترکیب دلخواهش برسد.

به نظر من استقلال تنها تیم در لیگ امسال هست که از ابتدای بازی ها تا امروز روند رو به رشدی را سپری کرده و علتش این هست که بازیکنان استقلال رفته رفته بیشتر سیستم آقای استراماچونی را شناختند و با ارائه یک بازی روان، امتیازهای لازم را کسب کردند و حالا جزو مدعیان قهرمانی هستند.

* قلعه نویی شیرازه سپاهان را کامل کرد

سپاهان یک تیم حرفه ای در فوتبال کشورمان است که مدیریت سازمان یافته دارد. تنها ایراد سپاهان این است که در سال های اخیر به مربیان مختلف اجازه داد شد اسکلت تیم را تغییر دهند و این باعث شد سپاهان از دیگر تیم ها عقب بماند.

با حضور آقای قلعه‌نویی شیرازه سپاهان دوباره کامل شده خصوصا امسال که نقاط ضعف تیم به طور کامل جبران شده و به یکی از کاملترین تیم های ایران تبدیل شده است.

* تراکتور پارسال هم می‌توانست قهرمان شود

در خصوص تیم تراکتور نیز باید بگویم از زمان حضور آقای زنوزی با تغییرات سرمربی مواجه بوده ایم. امسال آقای دنیزلی هدایت این تیم را بر عهده دارد که شناخت خیلی خوبی از فوتبال و تیم های ایرانی دارد. یارگیری بسیار خوبی برای این تیم انجام شده اما در خط دفاعی هنوز ضعف وجود دارد که حتما باید تقویت شود.

ناگفته نماند که مسئولان این تیم سال گذشته نیز اگر آن حاشیه هفته های پایانی فصل را مدیریت می‌کردند قطعا تراکتور می‌توانست جام قهرمانی را کسب کند.

ایشان در پایان خاطر نشان کرد علیرغم اینکه امسال لیگ متفاوتی را شاهد هستیم چرا که 5 تیم شهر خودرو، سپاهان، استقلال، تراکتور و پرسپولیس نسبت به ادوار قبلی لیگ مدعی جدی‌تری برای کسب جام هستند باید این نکته را در نظر گرفت که هر تیمی بتواند امتیازات نیم فصل اول را کسب کند شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت.

451

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس