عکس: تلاش بی‌وقه شهردار برای مدیریت معابر مسدود شده!


عکس: تلاش بی‌وقه شهردار برای مدیریت معابر مسدود شده!

شهردار تهران می‌گوید: از ابتدای بارش برف در مرکز کنترل ترافیک حضور دارم و بر روند برف‌روبی و بازگشایی معابر مناطق درگیر، نظارت دارم!

خبرگزاری تسنیم: بارش برف و باران آزمون خوبی برای محک شهرداری تهران در چنین روز‌هایی است؛ بارش باران در هفته‌های اخیر و مسدود شدن معابر و اتوبان‌ها (امام علی، شهید همت و زیر گذر امیرکبیر) مشخص کرد که مسئولان شهری تهران، آمادگی همه‌جانبه برای روز‌های بارانی و برفی ندارند و به جای قبول نارسایی‌ها و کوتاهی خود در انجام مسئولیت‌ها به دنبال فرافکنی هستند.

علی‌رغم اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش برف در تهران و هشدار برای آمادگی دستگاه‌ها و سازمان‌ها، شهرداری تهران بار دیگر برای مدیریت شرایط جوی در خیابان‌های پایتخت غافلگیر شد؛ پیروز حناچی شهردار تهران تنها با حضور در مرکز کنترل ترافیک شهرداری تهران از پشت میز خود در حال مدیریت معابر مسدود شده پایتخت است!

وی در صفحه توییتر خود نوشت: از ابتدای بارش برف در مرکز کنترل ترافیک حضور دارم و بر روند برف‌روبی و بازگشایی معابر مناطق درگیر، نظارت دارم! در برخی شریان‌های اصلی انسداد رخ داده که در تلاشیم با هماهنگی دستگاه‌ها آن‌ها را بازگشایی کنیم. مانند همیشه، همراهی مردم را صمیمانه خواستارم.

عکس: تلاش بی‌وقه شهردار برای مدیریت معابر مسدود شده!

به گزارش تسنیم، در حالی مسئولان شهری ادعا دارند که از بارش برف در تهران و آنهم در مناطق شمالی تهران غافلگیر نشده‌اند که ترافیک شدیدی در سطح معابر به دلیل بارش برف در معابر ایجاد شده و مسئولان شهری از دفاتر کاری خود نظاره‌گر این شرایط هستند!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چندرسانه ای

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان