عرضه پکیج ویژه به مناسبت 10 سالگی محصولات گلکسی سامسونگ


رسانه کلیک – به مناسبت 10 سالگی محصولات گلکسی سامسونگ شاهد عرضه پکیج ویژه ای از سوی این برند کره ای خواهیم بود. این پکیج شامل چندین دستگاه می شود. سامسونگ به مناسبت 10 سالگی محصولات سری گلکسی، یک بسته مخصوص را وارد بازار می کند. Samsung Galaxy Anniversary Premium Package شامل جدیدترین گجت های […] نوشته عرضه پکیج ویژه به مناسبت 10 سالگی محصولات...

رسانه کلیک – به مناسبت 10 سالگی محصولات گلکسی سامسونگ شاهد عرضه پکیج ویژه ای از سوی این برند کره ای خواهیم بود. این پکیج شامل چندین دستگاه می شود.

سامسونگ به مناسبت 10 سالگی محصولات سری گلکسی، یک بسته مخصوص را وارد بازار می کند. Samsung Galaxy Anniversary Premium Package شامل جدیدترین گجت های سامسونگ می شود. این پکیج در فصل تعطیلات وارد بازار خواهد شد.

در پکیج ویژه محصولات گلکسی سامسونگ شاهد حضور گوشی گلکسی نوت 10، ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 همراه با بندهای اضافه، گلکسی بادز و کاور سیلیکونی گلکسی نوت 10 هستیم (سامسونگ گلکسی نوت 10 به صورت رسمی رونمایی شد). این محصولات به یکدیگر متصل می شوند و می توان از آن ها به صورت همزمان استفاده کرد. گلکسی نوت 10 به عنوان جدیدترین پرچمدار سامسونگ، دارای قابلیت Wireless PowerShare بوده که امکان شارژ ساعت هوشمند و هدفون این برند را فراهم می کند (سامسونگ گلکسی واچ اکتیو 2 رسما معرفی شد).

این پکیج از ماه جاری میلادی در برخی کشورها برای فروش عرضه می شود. در حال حاضر سامسونگ قیمت این پکیج را اعلام نکرده؛ با این حال قیمت محصولات موجود در آن به صورت جداگانه به بیش از 1400 دلار در ایالات متحده آمریکا می رسد. با توجه به این موضوع، انتظار می رود قیمت این پکیج ویژه در محدوده 1500 دلار باشد.

عرضه پکیج ویژه به مناسبت 10 سالگی محصولات گلکسی سامسونگ

عرضه پکیج ویژه به مناسبت 10 سالگی محصولات گلکسی سامسونگ

گلکسی نوت 10 به عنوان جدیدترین پرچمدار سامسونگ به مشخصات فنی قدرتمندی مجهز شده است. قدرت این گوشی هوشمند توسط چیپست اگزینوس 9825 و یا اسنپدراگون 855 تامین می شود. این دستگاه از صفحه نمایش 6.3 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره می برد.

از سایر مشخصات گلکسی نوت ۱۰ می توان به دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای 12، 12 و 16 مگاپیکسلی اشاره کرد. لازم به ذکر است؛ نسخه پلاس این گوشی هوشمند با امکانات بیشتری مانند دوربین اصلی چهارگانه به فروش می رسد که البته در این پکیج حضور ندارد.

Source: gsmarena

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403