کارگروه شهرسازی در شورایاری‌های تهران تشکیل شده است


کارگروه شهرسازی در شورایاری‌های تهران تشکیل شده است

تهران- ایرنا- عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: کارگروه شهرسازی در همه شورایاری‌های محلات تشکیل و افراد نخبه در کنار هم جمع شده‌اند تا براساس یک خرد جمعی تصمیم‌گیری‌ها انجام شود.

زهرا نژاد بهرام روز شنبه در همایش بزرگداشت روز جهانی شهرسازی در تالار ایران زمین شورای شهر تهران افزود: در دور جدید فعالیت مدیریت شهری ۲ کارگروه تشکیل شد که یکی از آنها به شهرسازی اختصاص یافت و در این راستا کارگروه های شهرسازی در محلات ایجاد شد.

وی با بیان اینکه نگاه ما فقط به محلات دارای آسیب های اجتماعی نبود، گفت: حتی به محلاتی که مشکلات اجتماعی کمتری داشتند نیز با موشکافی پرداخته شد.

به گفته این عضو شورای شهر تهران، در برخی از محلاتی هم که به ظاهر مشکلات و آسیب‌های اجتماعی وجود ندارد و در ظاهر نیازی به کنش‌گری های اجتماعی نیست نیز در باطن امکان رخ دادن مشکلاتی وجود دارد که باید برای آنها فکری کرد.

وی با ذکر مثالی عنوان کرد: در یک خیابان ۱۰ متری تهران ۲ بیمارستان وجود دارد و در یک سوی دیگر آن نیز تعداد زیادی برج های چندین طبقه ساخته شده که برای مردم آن محله مشکلاتی را ایجاد کرده بود.

نژادبهرام خاطرنشان کرد: در آن محله که به ظاهر مشکل اجتماعی نداشته ورود کردیم و تغییراتی در برخی رفت و آمدها ایجاد کرده و حتی دستور ساخت یک پارکینگ داده شد تا مشکلات محله برطرف شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها