اختصاص 16 میلیارد تومان برای اشتغال پایدار در خراسان جنوبی


اختصاص 16 میلیارد تومان برای اشتغال پایدار در خراسان جنوبی

یوسفی پور از اختصاص 16 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال پایدار دام سبک به خراسان جنوبی خبر داد و گفت: تسهیلات اعطایی به متقاضیان اشتتغال پایدار دام سبک بسته به ظرفیت محرومیت بین 50 تا 100 میلیون تومان توزیع می شود.

«صابر یوسفی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: به زودی آستان قدس رضوی نمایندگی خراسان جنوبی در راستای ایجاد اشتغال پایدار برای پرورش دام سبک تسهیلاتی کم بهره به محرومین اعطا می کند.

معاون محرومیت زدایی آستان قدس رضوی نمایندگی خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون از طرح اشتغال پایدار دام سبک شهرستان کلات مشهد بخش زاوه بازدید انجام شده است، گفت: طی بازدید از این طرح مشخص شد که این طرح در راستای رشد جمعیت و کاهش مهاجرت روستائیان به شهر موفق عمل کرده و قرار است این طرح در خراسان جنوبی نیز انجام شود.

یوسفی پور از اختصاص 16 میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال پایدار دام سبک به خراسان جنوبی خبر داد و افزود: تسهیلات اعطایی به متقاضیان اشتتغال پایدار دام سبک بسته به ضریب محرومیت بین 50 تا 100 میلیون تومان توزیع می شود.

وی بیان کرد: این اعتبارات بین 200 واحد دامداری و برای همه دهستان های استان بعد از ظرفیت سنجی و کار کارشناسی با اولویت ضریب محرومیت توزیع می شود.

معاون محرومیت زدایی آستان قدس رضوی نمایندگی خراسان جنوبی گفت: بعد از تخصیص اعتبارات به محرومین، به متقاضیان دام سبک و علوفه داده می شود.

یوسفی پور بیان کرد: تسهیلات اعطایی تنفس 10 ماهه و با سود چهار درصد است که کمتر از 20 روز آینده اجرایی می شود.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج