حرکت ماندگار خیّرین دیّری در حوزه سلامت


حرکت ماندگار خیّرین دیّری در حوزه سلامت

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر گفت: خیرین دیری در سال جاری کمک‌های خوبی در حوزه بهداشت و درمان انجام داده‌اند.

احمد آخوندی در اولین نشست هیأت مدیره شورای خیرین سلامت شهرستان دیّر افزود: حوزه سلامت از حوزه‌هایی است که نیازمند مشارکت مردمی و خیرین است و باید در این خصوص فرهنگ سازی شود.

وی اظهار کرد: در راستای ارتقای زیرساخت‌ها و شاخص‌های بهداشتی شهرستان و از ابتدای تشکیل شورای خیرین سلامت گام‌های خوبی برداشته شده و با کمک خیرین نیک‌اندیش کمک‌های خوبی جذب شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر اضافه کرد: با کمک ۲۷۰ میلیون ریالی خیّرین دیّر، تکمیل بخش CSR بیمارستان امام هادی (ع) دیّر در حال انجام است که از پیگیری آقایان بهروز حقیقت و یوسف ناصری همچنین مساعدت شهردار و شورای اسلامی شهر دیّر و مدیران عامل شرکت‌های لازک و آریاساحل قدردانی می‌شود.

آخوندی بیان کرد: رایزنی لازم برای ساخت خانه بهداشت با آقای حاج کامل مؤمنی یکی از خیرین دیّری ساکن کشور کویت انجام شده است که به زودی کار بازسازی خانه بهداشت انجام می‌شود. همچنین یکی از نیازمندی‌ها و مطالبات شهروندان شهرستان دیّر احداث ساختمان دیالیز بوده که با پیگیری‌های شبکه بهداشت و درمان و مساعدت آقای توانا از خیّرین شهر بردستان ان‌شاالله به زودی شاهد احداث ساختمان دیالیز در محوطه بیمارستان امام هادی (ع) دیّر خواهیم بود.

وی تصریح کرد: با تشکیل این شورا و مشخص شدن اعضای هئیت مدیره فعالیت‌های خوبی در سطح شهرستان دیّر شکل گرفته و نیات خیرین به سمت حوزه سلامت به ویژه بهداشت و درمان هدایت شده است.

در این نشست "سید علی حسینی"، امام جمعه بندر دیّر به عنوان رئیس، "احمد آخوندی" دبیر و "یوسف ناصری" مدیر اجرایی شورای خیرین سلامت تعیین شدند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس