شرایط موفقیت دکترین مقاومت در منطقه باید فراهم شود


شرایط موفقیت دکترین مقاومت در منطقه باید فراهم شود

شیح نعیم قاسم با بیان‌اینکه حفظ و تقویت محور مقاومت به یک ضرورت تبدیل شده و باید از آن حمایت کرد، گفت: ما باید شرایط موفقیت دکترین مقاومت را در منطقه فراهم کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، «شیخ نعیم قاسم» در دوازدهمین نشست اعضای شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی، گفت: وقتی کشورهای غربی اموال کشورهای عربی را به تاراج می برند، باج می گیرند و ظرفیت های کشورهای اسلامی را در منطقه در نظر نمی گیرد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان افزود: توطئه های دیگری در منطقه شکل گرفته که از آن جمله می توان به جنگ سوریه اشاره کرد. این جنگ برای آن است تا محور مقاومت و فلسطین تضعیف شود و فلسطینیان به همکاری با صهیونیست ها وادار شوند، همکاری ای که خواست آنها نیست.

وی تصریح کرد: فلسطینیان هر روز در راه میهن خود مقاومت می کنند و باید مورد حمایتکشورهای اسلامی قرار بگیرند. حفظ و تقویت محور مقاومت به یک ضرورت تبدیل شده و باید از آن حمایت کرد.

معاون دبیر کل حزب الله لبنان تاکید کرد: باید شرایط موفقیت دکترین مقاومت را فراهم کنیم. اعتقاد دارم بیداری اسلامی در راه پیشرفت روزانه قرار دارد اما این محور چگونه باید پیش برود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پیشرفت های این محور به گونه ای است که برنامه ها در حال توسعه استکبار جهانی را ناکام گذاشته و ما در لبنان، سوریه، عراق و بحرین و مناطق کشورهای اسلامی شاهد ایستادگی در برابر توطئه های آنها هستیم و این رزمندگان اسلام هستند که این پیروزی ها را رقم می زنند.

پایان پیام/34

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر مرد جذابی که با پولدار ترین خانم مدل اینستاگرام ازدواج کرد! + عکس ها و بیوگرافی