پیروزی‌های سوریه نشان از شکست تفکر افراط‌گرایی دارد


پیروزی‌های سوریه نشان از شکست تفکر افراط‌گرایی دارد

سید عبدالستار سید تاکید کرد: عربستان در حال تخریب وجهه مسلمانان در دنیا است اما پیروزی‌ها در سوریه نشان‌دهنده شکست تفکر افراط‌گرایی است.

به گزارش خبرنگار گروه قرآن و معارف خبرگزاری شبستان، «سید عبدالستار سید» در دوازدهمین نشست اعضای شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی، گفت: عربستان در حال تخریب وجهه مسلمانان در جهان است و ما نیازمند جنبش های بیدارگرایانه برای مقابله با تفکر وهابیت و توطئه های تفرقه انگیز دشمن هستیم.

وزیر اوقاف سوریه تصریح کرد: این مجمع در راستای مقابله با تفکر وهابیت و نقشه های تفرقه انگیز آنها حرکت می کند و من پیشنهاد می کنم گفتمان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب محور بیانات اندیشه های بیداری اسلامی در مقابل صهیونیست باشد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش های جمهوری اسلامی ایران، محور مقاومت و حزب الله لبنان نشان دادند که پیروزی ها در سوریه توانسته است تفکر افراط گرایی را شکست دهد.

بنابر این گزارش، «عبدالعزیز مینابی» نیز در گفت: مسئله ای که در جهان اسلام مورد تاکید قرار دارد، نبرد در برابر رژیم صهیونیستی است.

نماینده دفتر جهاد اسلامی افزود: اسرائیل یک تهدید واقعی است و دفع این فتنه برای تمام دنیا ضروری است.

وی در ادامه بیان کرد: امروز شاهدیم هند و چین متمایل به اسراییل شده اند و از ما دور شده اند، باید بدانیم قدس از آن ما است و باید آن را حفظ کنیم.

مینابی در پایان خاطرنشان کرد: باید از طرح توسعه و آزادی فلسطین حمایت کنیم و تمام کشورهای اسلامی در این طرح تلاش کنند.

پایان پیام/34

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی