هیات رئیسه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت فارس انتخاب شدند


هیات رئیسه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت فارس انتخاب شدند

شیراز-ایرنا- انتخابات هیات رئیسه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان فارس با حضور دبیران احزاب سیاسی عضو  برگزار شد و هیات رئیسه این جبهه انتخاب شدند.

جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت از سال ۱۳۹۶ با حضور ۲۰حزب و تشکل سیاسی به ریاست سیدشهاب‌الدین الدین صدر تشکیل شده است و تاکنون هیات رئیسه این جبهه در استان‌های تهران، قزوین، البرز، گیلان، اردبیل، خراسان رضوی، مرکزی و فارس تشکیل شده است.
انتخابات هیأت رئیسه جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت در استان فارس با حضور علی کیهانیان معاون اموراستان‌های این جبهه و دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی برگزار شد و دبیران احزاب جمعیت آبادگران ایران اسلامی، جمعیت حامیان انقلاب اسلامی، جمعیت جوانان انقلاب اسلامی، انجمن اسلامی فارغ التحصیلان ایتالیا و نماینده جامعه حضرت زینب (س) به عنوان هیات رئیسه این جبهه انتخاب شدند.
براساس نتیجه انتخابات جبهه پیشرفت، رفاه و عدالت استان فارس، علی رهایی به عنوان رئیس، سهیلا سادات حسامی نایب رئیس امور بانوان، حمید ابراهیم زاده نایب رئیس دوم و مهراب دهخیری نایب رئیس اول، حسن شیبانی دبیر و داریوش هوشمند عضوهیات رئیسه انتخاب شدند.

لزوم احیای فرهنگ پاسخگویی مسئولان و مطالبهگری مردم
علی کیهانیان دبیرکل جمعیت حامیان انقلاب اسلامی و معاون امور استان‌های جبهه پیشرفت،رفاه و عدالت پس از برگزاری این انتخابات در نشستی با عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس، اهداف و خط مشی این جبهه را تشریح کرد.
وی بیان کرد: احیای آرمان‌های انقلاب اسلامی، احیای فرهنگ پاسخگویی مسئولان و نهادینه کردن مطالبه‌گری مردم از اهداف اصلی احزاب همسوی جبهه پیشرفت، رفاع و عدالت است و در تمام زمینه ها آماده همکاری با حکومت و حاکمیت هستیم.
وی گفت: احزاب ظرفیت بالقوه‌ای هستند که می‌توانند در ارتباط ملت و حکومت و حاکمیت موثر باشند.
عنایت‌الله رحیمی استاندار فارس نیز در این دیدار گفت: حکمروایی و جامعه مدنی با حضور احزاب و تشکل‌های سیاسی محقق می‌شود.
وی اثرگذاری و پاسخگو بودن احزاب را مقوله‌ای بسیار مهم دانست و افزود: آماده هرگونه همکاری در جهت تشکیل احزاب و تشکل‌های سیاسی هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق