حضور 7 وزیر در کمیسیون‌های تخصصی مجلس


حضور 7 وزیر در کمیسیون‌های تخصصی مجلس

وزرای علوم، آموزش و پرورش، کشاورزی، اقتصاد، نیرو، تعاون و فرهنگ در جلسات کمیسیون‌های تخصصی در روز‌های دوشنبه و سه شنبه حاضر می شوند

حضور 7 وزیر در کمیسیون‌های تخصصی مجلسبه گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، ​وزیر علوم، تحقیقات و فناوری روز دوشنبه در کمیسیون به ارایه گزارش از عملکرد وظایف دانشگاه پیام نور خواهد پرداخت، وزیر آموزش و پرورش نیز در این روز در همین کمیسیون درخصوص موضوع رتبه بندی معلمان گزارش خواهد داد.
وزیر جهادکشاورزی نیز روز دوشنبه جهت پاسخگویی به سوالات تعدادی از نمایندگان در اجرای ماده ۲۲۰ و ۲۲۱ قانون آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست حضور پیدا می‌کند.
همین گزارش حاکیست، وزیر آموزش و پرورش روز سه شنبه با حضور در کمیسیون آموزش به سوال تعدادی از نمایندگان پاسخ خواهد داد، وزیر علوم نیز در این روز ضمن حضور در این کمیسیون پاسخگوی سوالات تعدادی از نمایندگان خواهد بود.
وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز روز سه شنبه برای پاسخ به سوالات ۱۵ تن از نمایندگان به کمیسیون اقتصادی خواهد رفت.
وزیر نیرو نیز در همین روز با حضور در کمیسیون انرژی پاسخگوی سوالات تعدادی از نمایندگان خواهد بود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز روز سه شنبه برای بررسی ضرورت انجام تحقیق و تفحص از عدم شفافیت مالی و نیز علل آتش سوزی‌های اخیر و کاهش تولید در واحد‌های مختلفی پتروشیمی آبادان در کمیسیون صنایع حضور پیدا خواهد کرد.
همچنین وزیر نیرو در این روز در کمیسیون عمران پاسخگوی سوالات تعدادی از نمایندگان خواهد بود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم روز سه شنبه برای پاسخ به سوالات نمایندگان به کمیسیون فرهنگی دعوت شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها