حوادث هفته گذشته اصفهان 3 کشته و 29 مصدوم داشت


حوادث هفته گذشته اصفهان 3 کشته و 29 مصدوم داشت

اصفهان- ایرنا- پنج حادثه رانندگی، سه مورد گازگرفتگی و یک مورد آتش‌سوزی در استان اصفهان در یک هفته گذشته موجب مصدوم شدن 29 نفر و جان باختن سه تن دیگر شد.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: ساعت ۱۶ روز گذشته 2 خودروی سواری پژو ۴۰۵ و پاترول در جاده اژیه با یکدیگر برخورد کردند که در جریان این حادثه پنج نفر از جمله سه مرد و دو زن مصدوم و به بیمارستان‌های الزهرا (س) و آیت‌الله کاشانی اصفهان منتقل شدند.

غفور راستین درباره تصادف زنجیره‌ای خودروهای پژو ۴۰۵، پژو ۲۰۶ و 2 دستگاه پراید در روز پنجشنبه ادامه داد: این حادثه در محور فیلور نجف‌آباد به سمت جوزدان رخ داد و شش دستگاه آمبولانس به محل اعزام شدند.

وی اظهارداشت: پنج نفر شامل دو زن ۲۲ و ۳۰ ساله و سه مرد ۳۵، ۵۶ و ۶۰ ساله دچار مصدومیت شدند و یک زن ۴۰ ساله و کودک ۱۴ ساله نیز جان باختند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان تصریح کرد: مصدومان این حادثه به بیمارستان‌های شهدای لنجان و امام فلاورجان منتقل شدند.

وی گفت: روز پنجشنبه تصادف زنجیره‌ای چهار دستگاه خودروی سواری دربزرگراه شهید صیاد شیرازی اصفهان پنج مصدوم شامل دو مرد، یک زن و دو نوجوان برجاگذاشت که این افراد برای تکمیل مراحل درمانی به بیمارستان فارابی اصفهان منتقل شدند.

راستین یادآورشد: برخورد دو خودروی پراید و پژو در تیران نیز پمنجشنبه شب موجب مصدومیت ۹ نفر شامل یک کودک، یک نوجوان، چهار زن و سه مرد شد.

وی خاطرنشان کرد: این مصدومان پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان بهنیای تیران منتقل شدند.

مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی استان افزود: مسمومیت با منوکسیدکربن ناشی از ذغال جمعه شب در خمینی‌شهر موجب مسمومیت دو نفر و انتقال آن‌ها به بیمارستان اشرفی اصفهانی خمینی ‌شهر شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان درباره حادثه گازگرفتگی که برای مرد جوان ۳۱ ساله رخ داد گفت: خانواده‌ای که از پاسخ ندادن تلفن پسرشان که تنها در منزل بود نگران شدند از آتش‌نشانی درخواست کمک کردند که در نهایت به نجات جان آن جوان از مرگ با گاز منوکسیدکربن شد.

فرهاد کاوه‌آهنگران افزود: همچنین یک مورد گازگرفتگی کارگر ۲۳ ساله در مغازه آپاراتی با منوکسیدکربن رخ داد که با اقدام به موقع نیروهای آتش‌نشانی درحالی که نیمه هوشیار بود نجات یافت.

وی اضافه کرد: در این ماموریت، محل کاملا از لحاظ ایمنی رفع خطر شد و تحویل مالک، عوامل انتظامی و حوادث گاز شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان همچنین بیان کرد: برخورد خودروی نیسان با اتوبوس در بزرگراه شهید کشوری قبل از میدان قوچان‌نژاد منجر به محبوس شدن و فوت راننده ۳۵ ساله خودروی نیسان شد و نیروهای عملیاتی ‌آتش‌نشانی پیکر وی را از داخل خودرو بیرون کشیدند.

وی درباره آتش‌سوزی مغازه ۴۰ متری پوشاک در چهارباغ عباسی شهر اصفهان نیز گفت: نیروهای امداد و نجات از ایستگاه‌های یک و ۱۴ و ۹ برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شده‌اند.

کاوه آهنگران با اشاره به اینکه این حادثه تلفات جانی نداشت افزود: حریق این حادثه اطفاء و محل پاکسازی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس