پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) بزرگ‌ترین نعمت خدا به بشریت هستند


پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) بزرگ‌ترین نعمت خدا به بشریت هستند

حجت‌الاسلام مجدهاشمی با بیان‌اینکه بالاترین نعمت خداوند، عنایت پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) ایشان به بشریت است، گفت: اگر ما قدر این رحمت را بدانیم می‌توانیم از آن بهترین استفاده‌ها را ببریم.

به گزارش خبرنگار مهدویت و غدیر خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سیدجلال مجد هاشمی» به مناسبت ولادت پیامبر(ص) در مسجد جامع غدیر به سخنرانی پرداخت و گفت: بالاترین نعمت خداوند، عنایت پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) ایشان به بشریت است.

این استاد حوزه علمیه افزود: بزرگترین و بالاترین افتخار برای امت آخرالزمان وجود پیامبری است که خداوند در قرآن پس از خود، وی را به بزرگی وصف می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجد هاشمی با اشاره به این آیه قرآن کریم که پیامبر(ص) به خلق عظیم وصف کرده، اظهار کرد: پیامبر‌(ص)، رحمت برای همه هستی و عالمیان است، اگر ما قدر این رحمت را بدانیم می‌توانیم از آن بهترین استفاده‌ها را ببریم.

این استاد حوزه علمیه با اشاره به اینکه شکر نعمت سبب افزونی آن می‌شود، ابراز کرد: عبادت ۷۰ بعد دارد که بالاترین درجه آن به دست آوردن رزق و روزی حلال است، دین اسلام اینگونه مردم را به حرکت وا می‌دارد و سبب شکوفایی اقتصاد کشور می‌شود.

وی افزود: بدترین چیز تنبلی، بی‌حسی و ناتوانی است، انقلاب اسلامی کوشید با استقرار نظام اسلامی، اسلام شکوفا شود و فضیلت، عظمت، ابهت، قدرت، علم، شکوه، جلال و جبروت این دین را نشان دهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجد هاشمی با بیان اینکه برای قدردانی از دین پیامبر اسلام(ص) باید به آن عمل کنیم، گفت: دشمنان اسلام را افیون جامعه معرفی می‌کردند اما امام راحل با انقلاب، حقیقت، نورانیت، علم، دانش و معرفت اسلام را برای بشریت روشن کرد.

این استاد حوزه علمیه ابراز کرد: استعدادهای درخشان فراوانی در دامن انقلاب به جهانیان معرفی شدند، در حالی که دشمن تلاش کرده بود اسلام را منزوی به دنیا معرفی کردند. یک نمونه آن امروز وجود دانشمند جوان بسیجی «پروفسور محمدعبدالاحد» است که موفق به کسب بزرگترین جایزه علمی جهان اسلام به نام مبارک پیامبر اعظم(ص) شد. جوانی که با خضوع و خشوع خود خادم عزاداران امام حسین(ع) دانسته و در خدمت آنان است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما جوانان بااستعداد کم نداریم که دین را در دنیا احیا کرده اند و تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردند امیدواریم که در آینده نزدیک بر تعداد آنها افزوده شود.

پایان پیام/487

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد