تحقق اهداف قرارگاه مهارت‌آموزی سربازان


مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح: خوشبختانه از ابتدای تأسیس این قرارگاه تاکنون اهداف آن، تحقق یافته است.

تحقق اهداف قرارگاه مهارت‌آموزی سربازانبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سردار «موسی کمالی» با اشاره به اینکه دو سال از تأسیس این قرارگاه می‌گذرد، اظهار کرد: در سال اول اجرای این طرح، ۱۰۶ هزار نفر و در سال دوم ۱۶۵ هزار نفر آموزش‌های مهارت‌آموزی را فرا گرفتند و امسال هم برای آموزش ۲۰۰ هزار نفر برنامه‌ریزی شده است.
وی ادامه داد: دستگاه‌هایی همچون آموزش و پرورش، آموزش عالی و وزارت کار که در زمینه مهارت‌آموزی فعالیت می‌کردند، به صورت هماهنگ و هم‌افزا در مهارت‌آموزی همکاری می‌کنند.
سردار کمالی درباره اشتغال سربازانی که دوره مهارت‌آموزی را فراگرفتند و سربازی آن‌ها به پایان رسیده است، گفت: اشتغال ایجاد شده، اما به دلیل اینکه سامانه‌ای در این‌باره طراحی نشده است، مشخص نیست که چه تعداد اشتغال ایجاد شده است.
بنابر گزارش دفاع پرس، وی ادامه داد: امسال سامانه‌ای طراحی خواهد شد تا سربازانی که دوره مهارت‌آموزی را گذارنده، خدمت خود را به پایان رسانده و به کار مشغول شده‌اند، اطلاعات خود را ثبت کنند.
سخنگو و مشاور عالی قرارگاه مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: ارائه تسهیلات به سربازان در حد یک تفاهم‌نامه است و هنوز اجرایی نشده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی