فرماندار آستارا: معیشت مردم در اولویت برنامه‌های دولت است


فرماندار آستارا: معیشت مردم در اولویت برنامه‌های دولت است

آستارا - ایرنا - فرماندار بندر مرزی آستارا گفت: معیشت مردم در اولویت برنامه‌های دولت تدبیر و امید قرار دارد و تامین بسته‌های حمایتی، نشانگر توجه به خانوارهای کم درآمد است.

حسن رستم زاد شامگاه جمعه در جشن هفته وحدت در اداره تبلیغات اسلامی آستارا افزود: منابع حاصل از اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین، به زودی بین ۱۸ میلیون خانوار ایرانی توزیع خواهد شد.

وی اظهار کرد: در زمان فعلی با وحدت و همدلی باید از طرح های اقتصادی دولت حمایت شود و سیاه نمایی و ایجاد نگرانی در فضای مجازی، خواسته دشمن است.

وی بیان کرد: دشمن از راه های مختلف برای شکاف بین مردم تلاش می کند و باید به این موضوع آگاه باشیم و تبعیت از دستورات مقام معظم رهبری ضروری است.

فرماندار آستارا گفت: جمهوری اسلامی ایران مدافع و پشتیبان ملت های مظلوم است اما دشمنان، مسائل کوچک را بزرگ جلوه داده و بین مسلمانان اختلاف ایجاد می کنند.

رستم زاد افزود: اهل تسنن و تشیع دارای اشتراکات زیادی هستند و باید نقاط اشتراک تقویت شود تا در سایه وحدت و همدلی، دشمنان اسلام از رسیدن به هدف های خود ناکام بمانند.

وی اظهار کرد: ۱۲ هزار شهید اهل سنت در جنگ تحمیلی به نظام جمهوری اسلامی ایران تقدیم شده است و امروز نیز در جنگ اقتصادی با دشمن، باید همه مردم در صحنه باشند.

مولودی خوانی، شعرخوانی در وصف پیامبر گرامی اسلام (ص)، اجرای مسابقه و توزیع میوه و شیرینی از بخش های دیگر این آئین بود.

دوازدهم ربیع الاول، سالروز میلاد پیامبر بزرگوار اسلام به روایت اهل سنت و هفدهم ربیع الاول سالروز میلاد آن حضرت به روایت شیعیان است و بین این دو تاریخ، هفته وحدت نامگذاری شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان واقع شده و حدود ۱۷ درصد جمعیت آن را اهل سنت تشکیل داده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)