رزمایش الی بیت القدس در سیرجان برگزار شد


رزمایش الی بیت القدس در سیرجان برگزار شد

کرمان - ایرنا - رزمایش 2 روزه الی بیت‌المقدس بسیجیان طی 2 روز در منطقه عمومی رزمایش‌های سپاه پاسداران شهرستان سیرجان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سیرجان با اشاره به حضور پنج گردان از گردان‌های بیت‌المقدس و الزهراء در رزمایش الی بیت‌المقدس سیرجان گفت: هدف از برگزاری این رزمایش ۲ روزه که از دیروز تاکنون در سیرجان برگزار شد، تجدید سازمان، نمایش اقتدار ۴۰ ساله انقلاب، سنجش توان و آمادگی رزمی، افزایش آمادگی عملیاتی، تخصصی، جسمانی و سنجش و ارتقاء توان امنیتی، دفاعی، امدادی و مردمی کردن دفاع اعضای گردانهای بیت‌المقدس و الزهراء و تمرین تعامل و هماهنگی است.

سرهنگ حسین باقری ادامه داد: این رزمایش نمایشی از اقتدار و توانمندی های بسیج به نمایش گذارده و تاکتیک‌های مختلف دفاع در آن تمرین شد.

وی گفت: انجام عملیات بازپسگیری سرزمین، عملیات تاخیری، کمین و ضد کمین، دفاع از مناطق حساس و حیاتی، امداد و نجات و مردم یاری از اجزای پیش بینی شده برای این رزمایش بود.

سرپرست فرمانداری سیرجان نیز با اشاره به اهمیت حضور نیروهای نظامی و بسیجی در تامین امنیت کشور گفت: خدا را شاکر هستیم که ایران در منطقه به عنوان امن‌ترین کشور و مهمترین جایگاهی که بسیاری از سیاسیون و بسیاری از طراحان آن را مدیون همین استراتژی می‌دانند شناخته می شود و هر اتفاقی که در مسائل اقتصادی و سیاسی بیفتد در عزم و اراده مردم، نیروهای مسلح و بسیجیان هیچ خللی وارد نمی کند بلکه با قدرت بیشتر پشت سر امام مسلمین ایستاده اند و خط مقاومت را دنبال می‌کنند.

حجت الاسلام محمد محمودآبادی افزود: تحریک صهیونیست ها با پرتاب چندین موشک آن ها را به استیصال واداشت و این بیانگر اقتدار جبهه مقاومت در برابر صهیونیسم و استکبار جهانی است.

وی با بیان اینکه همه ما بسیجی هستیم تصریح کرد: هر کس که در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دایره ولایت قرار دارد به عنوان یک بسیجی محسوب می‌شود و در فضای اقتصادی سیاسی و مقاومت و دفاع نقش اصلی خود را به عنوان یک بسیجی ایثارگر، از خود گذشته و مدافع ارزش‌های نظام و اسلام باید ایفا کند.

سرپرست فرمانداری سیرجان، ملت ایران را بسیجی خواند و افزود: آگاه باشید بسیجی فقط کسی نیست که در یگان بسیج مشغول به فعالیت است؛ بلکه هر کسی که در جایگاه خدمت به مردم و انجام وظیفه برای نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد بسیجی است.

وی ادامه داد: آحاد مختلف ملت، سربازان نظام و مدافع حریم ولایت هستند و باید همواره آمادگی خود را در دفاع از اسلام حفظ کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر