به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ جمشید شاه‌محمدی، پیشکسوت پرسپولیس، درخصوص کیفیت لیگ نوزدهم و همچنین شرایط سرخ پوشان پایتخت در این فصل صحبت کرد.

شاه‌محمدی در گفتگو با خبرنگار برنا اظهار داشت: در لیگ امسال فقط یکی دو تیم را دیدم که خوب بازی می‌کنند و بقیه تیم‌ها معمولی هستند. فوتبال ما پس رفته است، همه فکر می‌کنیم داریم جلو می‌رویم اما داریم عقبگرد می‌کنیم. دلیلش هم این است که امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نداریم فقط یک سری بازیکن داریم که دورهمین محور می‌چرخند. پدیده‌ای به وجود نمی‌آید چون پایه‌ هایمان ضعیف است. شکل فوتبال ما خوب نیست من فقط بازی سپاهان و پدیده را پسندیدم.

بازیکن پیشین پرسپولیس درخصوص پیش‌بینی‌اش از قهرمان لیگ نوزدهم گفت: من فکر کنم قهرمان سپاهان است. فکر نمی‌کنم در سطح سپاهان هم تیمی باشد و پرسپولیس و استقلال هم درحد تیم‌های معمولی دارند بازی می‌کنند. استقلال را نبینید چند هفته است برده اما اگر یک جایی ببازد سقوطش را شروع می‌کند. پرسپولیس خوب بازی نمی‌کند روی اتفاقات گل می‌زند. پارسال خیلی بهتر بازی می‌کرد.

وی در ادامه افزود: شهرخودرو با گل‌محمدی نیز تیم خیلی خوبی است و من خیلی از بازی این تیم خوشم می‌آید. چون تیم هستند و نفر در آن کاره‌ای نیست. ستاره ندارد اما فوتبال خوبی بازی می‌کند. چون خود گل محمدی هم همین شرایط را داشته و به بازیکنانش انتقال داده و فکر کنم در کورس قهرمانی باقی بمانند. تراکتور مهره‌هایش خوب هستند ولی خیلی پرادعا بازی می‌کنند و به همین علت نتیجه نخواهند گرفت.

شاه‌محمدی درباره وضعیت و کیفیت لیگ آزادگان خاطرنشان کرد: لیگ یک خیلی ضعیف است و هر سال دارد ضعیف‌تر می‌شود و به جز یکی دو تیم سایر تیم‌ها وضعیت چندان مناسبی ندارند.

بازیکن پیشین سرخ‌پوشان درخصوص وضعیت این تیم اظهار داشت: پرسپولیس بعد از برانکو هنوز به انسجام نرسیده است. مهره‌ها همان مهره‌ها هستند ولی بازیکنان انگیزه ندارند. سه سال قهرمان شدند و بادی در آنها افتاده که هر سال قهرمان می‌شویم ولی این طور نیست و باید فوتبال بازی کنند. مردم دوست دارند اگر پرسپولیس هم می‌بازد خوب بازی کند. مهاجمان پرسپولیس افتضاح هستند. من از علی علیپور انتظار بیشتری داشتم، حداقل یک فوروارد باید در طول فصل 60 درصد باشد و پایین 50 نیاید الان فکر کنم علیپور درحد 30 است. این بازیکن در یکی، دو سال گذشته خیلی خوب بود اما امسال چون مهره‌ای کنارش ندارد که انگیزه‌ای برایش باشد دچار ضعف شده است. مهره‌های جوانی آوردند که می‌خواهند خودشان را نشان دهند اما فرصتی پیدا نمی‌کنند.