مستند فعالیت کتابخانه‌های مساجد استان تهران رونمایی می‌شود


مستند فعالیت کتابخانه‌های مساجد استان تهران رونمایی می‌شود

حجت‌الاسلام قدیریان از رونمایی مستند فعالیت کتابخانه‌های مساجد استان تهران در همایش «بچه‌های مسجد» خبر داد و گفت: بیش از 400 نفر از کتاب‌داران، ناشران، مولفان و مسئولان کتابخانه‌های مسجدی در این همایش حضور دارند.

حجت الاسلام «غلامعلی قدیریان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان از رونمایی از کلیپ مستند فعالیت کتابخانه های مساجد استان تهران همزمان با همایش «بچه های مسجد» خبر داد و اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی کلیپ مستند چکیده ای از فعالیت کتابخانه های مساجد تهیه شده که رونمایی می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان تهران درباره ویژگی های این کلیپ و محتوای آن، افزود: به عنوان مثال ویژگی کتابخانه های شهری، مدرسه محور و کتابخانه هایی که مصلا و انتشارات دارند، در این مستند شرح داده شده است. علاوه بر این، در این همایش از جدیدتریرین آثار بچه های مسجد و نیز از بیش از 40 کتاب در حوزه مسجد رونمایی به عمل می آید.

حجت الاسلام قدیریان با بیان اینکه در همایش تقدیر از کتابداران مساجد بیش از ۴۰۰ نفر از کتابداران، ناشران، مولفان و مسئولان کتابخانه های مساجد حضور دارند، تاکید کرد: در قالب نمایشگاهی تالیفات کتابخانه های مساجد و نرم افزارهای کتابخانه ای در مسجد امیرالمومنین(ع) در معرض دید گذاشته می شود.

گفتنی است، همایش «بچه های مسجد» به منظور تجلیل از کتابداران مساجد دوشنبه، 27 آبان ماه همزمان با هفته کتاب در کتابخانه شهید اشرفی اصفهانی مسجد امیرالمومنین(ع) واقع در بزرگراه اشرفی اصفهانی برگزار می شود.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا