ایلام در هفته ای که گذشت


ایلام در هفته ای که گذشت

ایلام - ایرنا - استان ایلام از تاریخ 18 تا 24 آبان ماه هفته نه چندان شلوغ خبری را پشت سر گذاشت هر چند این هفته نیز از اخبار مهم و داغ خالی نبود.

مهمترین رویداد خبری این هفته تقدیر رهبر معظم انقلاب از مردم شهر مهران و حضور هیاتی از طلاب و روحانیون اعزامی از سوی سازمان تبلیغات اسلامی به این شهر بود که با اهدای هدایای معنوی رهبری از مردم مهران به پاس خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی قدردانی شد.

حضور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی، مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم‌ کشور و معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ایلام، برگزاری مسابقات جودوی قهرمانی کشور، ثبت گچ بری های تاریخی ایران به عنوان میراث فرهنگی و تقدیر از استاندار ایلام در همایش ملی خادمان اربعین از مهمترین رویدادهای هفته گذشته در استان ایلام بود.

آغاز سهمیه بندی بنزین همزمان با سراسر کشور در ایلام و تمکین شهروندان ایلامی از قانون، افزایش ۲۵ درصدی تزریق گاز پالایشگاه ایلام به خط سراسری، کسب رتبه نخست ارزیابی کیفیت خدمات کشور، دستگیری مدیران یک کانال هنجارشکن، کشف ۲۱ هزار شیشه شربت متادون و بازداشت اختلاسگر میلیاردی از دیگر اخبار هفته گذشته بود.

مهرانی‌ها مورد تفقد معنوی رهبری قرار گرفتند

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی ایلام گفت: پنج هزار و ۱۷ خانوار مهرانی مورد تفقد معنوی مقام معظم رهبری قرار گرفتند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد فتاحی روز چهارشنبه در حاشیه اجرای مراسم اهدای هدایای مقام معظم رهبری به مردم مهران اظهار داشت: این هدیه معنوی شامل یک لوح تقدیر حاوی پیام تشکر و یک قطعه از فرش قاب گرفته حرم امام رضا(ع) است که به تمام خانوادهی‌های مهرانی داده می‌شود.

وی افزود: ۸۰ نفر در قالب ۴۰ تیم ۲ نفره از روحانیون بومی و اعزامی قم از سوی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام طی روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری در حال اهدا این هدیه معنوی هستند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی: نگاه ها به مهران معطوف به زمان حضور زائران نباشد

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: مسئولان باید زیرساخت های اربعین را برای استان ایلام فراهم کنند و نگاه ها به مهران تنها معطوف به همان زمان حضور حجم زائران نباشد و در طول سال مردم مهران و ایلام را مورد توجه قرار دهند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی روز پنجشنبه در همایش تقدیر از موکب داران اربعین استان ایلام اظهار داشت: اربعین یک حرکت برخاسته از دل و حرکت های خودجوش مردمی است و به برکت اربعین و مکتب عاشورا مهران در سطح جهان بلندآوازه شد.

نظام قدردان میزبانی مردم مهران از زائران اربعین است

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مردم مهران با خدمت گذاری خودجوش به زائران منت بزرگی بر ایران اسلامی دارند و نظام قدردان میزبانی شایسته آنها از زائران اربعین است.

حجت الاسلام و المسلمین محمد قمی روز چهارشنبه در حاشیه تقدیر معنوی از خانواده های مهرانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه مردم ایران نیز در کنار مسئولان قدردان مردم مهران به واسطه پذیرایی از زائران هستند.

وی در مورد هدیه معنوی رهبری به خانواده های مهرانی افزود: این برنامه جلوه ای از تشکر رهبری از مردم مهران برای پذیرش زائران اربعین است که با حضور طلاب و به صورت خانه به خانه صورت می گیرد.

ایلام در هفته ای که گذشت

قرارگاه بررسی اربعین ۹۸ در ایلام تشکیل شد

استاندار ایلام گفت: قرارگاه بررسی اربعین ۹۸ در این استان تشکیل شده است تا مطالبات، مشکلات و نیازهای اربعین در قالب نشست های ماهیانه بررسی و رصد شود و توسعه و تکمیل زیرساخت های اربعین از اهم برنامه های مورد بحث این قرارگاه است.

قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در همایش تقدیر از موکب داران اربعین ایلام اظهار داشت: اربعین در کنار برکت های متعددی که برای استان ایلام داشت در واقع شناسنامه و معرف واقعی و اصلی ایلام است که استان را به کشور و حتی دنیا شناساند.

رئیس بنیاد مستضعفان از استاندار ایلام تجلیل کرد

پرویز فتاح رئیس بنیاد مستضعفان در همایشی با عنوان تجلیل از خادمان بنیادی اربعین حسینی از قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام و جمعی از مسئولان ستاد اربعین استان ایلام تجلیل کرد.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی امروز دوشنبه ۲۰ آبانماه به میزبانی بنیاد مستضفان کشور و با حضور رئیس این بنیاد و استانداران ایلام، خوزستان، کرمانشاه و جمعی از مسئولان کشوری و خادمان زوار اربعین برگزار شد.

پایانه مرزی مهران نیازمند ایجاد اقامتگاه‎های دائمی است

استاندار ایلام گفت: مرز مهران به واسطه حضور دائمی تجار و زائران در طول سال نیازمند وجود استراحتگاه‌های دائمی است که ایجاد سوله‌های چندمنظوره برای خدمات‌رسانی به زائران و تجار با همکاری بنیاد مستضعفان امکان‌پذیر است.

قاسم سلیمانی دشتکی روز دوشنبه در آیین تجلیل از خادمان اربعین حسینی به میزبانی بنیاد مستضفان کشور افزود: بنیاد مستضعفان در کنار خدمات‌رسانی‌های همیشگی ایام اربعین می‌تواند اقدمات دائمی چون راه‌اندازی سوله‌های چندمنظوره برای زائران و تجار مرز مهران داشته باشد و همچنین به منظور کاهش تصادفات جاده‌ای ناشی از خستگی رانندگان، در طول مسیرهای منتهی به مرز مهران برای رانندگان استراحت‌گاه و اقامت‌گاه ایجاد کند.

توسعه ظرفیت‌های ایلام برای پذیرش ۶ میلیون زائر اربعین ضروری است

استاندار ایلام گفت: ظرفیت‌های زیرساختی در این استان در زمینه راه و تونل باید به گونه‌ای توسعه یابد که اربعین سال آینده استان برای پذیرش ۶ میلیون نفر زائر مشکل نداشته باشد.

قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه یکشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش استان ایلام اظهار داشت: با تکمیل پل و تونل‌های باقیمانده و تعریض جاده‌های طول مسیر منتهی به مهران در نقاط مورد نیاز به تعریض زیرساخت‌های مواصلاتی، ظرفیت استان برای پذیرش حجم زیاد زائران در اربعین آینده آماده می‌شود.

استاندار ایلام: اقشار کم درآمد بابت گران شدن سوخت یارانه دریافت می کنند

استاندار ایلام گفت: سهمیه بندی بنزین ضمن جلوگیری از هدر رفت سرمایه ملی، به نفع اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه است و آنها بابت گران شدن سوخت یارانه دریافت می کنند.

قاسم سلیمانی دشتکی روز جمعه در نشست ستاد تنظیم بازار استان ایلام اظهار کرد: طرح سهمیه بندی بنزین در راستای مصوبه شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه اجرا می‌شود.

وی جلوگیری از قاچاق سوخت را یکی دیگر از اهداف این طرح عنوان کرد و افزود: منابع حاصل از سهمیه بندی بنزین به اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه برخواهد گشت.

امام جمعه ایلام: تدبیر دولت در حمایت از اقشار کم درآمد از محل سهمیه بندی بنزین مناسب است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تدبیر دولت از طریق حمایت و کمک به اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه از محل سهمیه بندی بنزین خوب و مناسب است.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار در جمع نمازگزاران شهر ایلام افزود: با اجرای این برنامه از محل صرفه جویی و درآمد سهمیه بندی بنزین که به خزانه دولت واریز خواهد به ۱۸ میلیون خانوار در قالب ۶۰ میلیون نفر از روش های مختلف نظیر توزیع سبد حمایتی خدمت رسانی می شود که با توجه به حمایت از اقشار نیازمند اقدام و تدبیری مناسب است.

روال عادی و آرام سوختگیری در جایگاه های سوخت ایلام

آغاز سهمیه بندی بنزین بر اساس تصمیم سران سه قوه از بامداد جمعه ۲۴ آبانماه تاثیری بر جایگاه های سوخت استان ایلام نداشته و روال عادی و آرام سوختگیری با شرایط جدید در پمپ بنزین های استان ایلام جریان دارد.

بر اساس گزارش خبرنگاران ایرنا از شهرستان های مختلف این شرایط در تمامی مناطق استان ایلام حکمفرماست و هیچگونه ازدحام و شلوغی در جایگاه های سوخت دیده نمی شود.

مردم ایلام همچون دیگر مناطق کشور با تصمیم سران سه قوه در خصوص سهمیه بندی بنزین همراهی کرده و در حال وفق دادن خود با شرایط جدید سوختگیری هستند.

تمامی ظرفیت‌ها برای تکمیل زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد بکارگیری می‎‌شود

استاندار ایلام گفت: پیشرفت فیزیکی زائرسرای ایلامی‌ها در مشهد رضایت‌بخش است و تمامی ظرفیت‌ها برای تکمیل این زائرسرا بکارگیری خواهد شد.

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در نشست ساخت زائرسرای ایلامیان در مشهد با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام از پیشرفت فیزیکی زائر سرا ابراز رضایت کرد و اظهار داشت: در بازدیدی که از زائرسرا داشتم، پیشرفت خیلی خوب بود و از این بابت از همه عوامل درگیر در کار تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: در ساخت زائرسرا خدا کمک کرد تا امروز شاهد پیشرفت قابل قبولی با کیفیت خیلی خوب در روند کار باشیم و از این بابت نسبت به استان‌های دیگر جلوتر هستیم.

استاندار ایلام در ادامه گفت: جلسه‌ای که با تجار و بازرگانان در ایلام و مرکز و خیرین بدره‌ای برگزار شد در جمع‌بندی عدد خوبی جمع و به حساب زائرسرا واریز شد.

ایلام در هفته ای که گذشت

امام جمعه ایلام: نشر اخبار غیرواقعی در فضای مجازی به سود دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بسیاری از مطالب فضای مجازی غیرواقعی است و نشر آن به سود دشمن و زیان ما تمام می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین اله نور کریمی تبار روز یکشنبه در دیدار با کارکنان خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز ایلام اظهار داشت: باید بدانیم دشمن هزینه سنگینی صرف رواج بدبینی و عدم اعتماد در کشور کرده است که به طور قطع ایجاد چنین فضایی آورده‌ای برای آنان بدنبال دارد.

وی افزود: با ایجاد چنین فضایی جوانان ما ابزاری در دست دشمن می‌شوند و همدیگر را تخریب و اعتماد جامعه را نیز کمرنگ می‌کنند.

کشتارگاه مرغ دره‌‎شهر به چرخه تولید بازگشت

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت(صمت) استان ایلام گفت: کشتارگاه صنعتی مرغ دره‌شهر پس از وقفه‌ای طولانی وارد چرخه تولید شد.

یاراله نصیری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پس از تعطیلی چند ساله کشتارگاه مرغ دره‌شهر با تلاش سازمان صمت، کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، تغییر سهامداران و ورود سرمایه‌گذار توانمند فعالیت تولیدی این واحد دوباره آغاز شد.

وی اضافه کرد: با قرارگیری کشتارگاه مرغ دره‌شهر در مدار تولید بزودی شاهد تعادل در عرضه مرغ گرم بهداشتی در سطح بازارهای استان خواهیم بود.

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت ایلام یادآور شد: استان ایلام دارای بیشترین واحدهای مرغداری گوشتی است که علاوه بر تامین بازار داخل نیاز برخی استان ها را نیز مرتفع می کند.

مدیران اجرایی باید طی ۴۸ ساعت پاسخ ارباب رجوع را بدهند

استاندار ایلام گفت: تمامی مدیران اجرایی در هر سطحی موظفند پاسخ درخواست‌های ارباب رجوع را حداکثر تا ۴۸ ساعت بدهند.

قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای معاونان بر اجرای مراسم تجلیل از خادمان اربعین حسینی در ایلام تاکید کرد و اظهار داشت: اربعین ۹۸ دیدگاه‌ها را نسبت به ایلام بیش از پیش تقویت کرد و افتخار بزرگی برای نظام، ایلام و دست‌اندرکاران این کنگره بزرگ بود.

وی افزود: در بحث مناطق مرزی نباید قصه یارانه‌ها تکرار شود بلکه باید توجه بیشتر خود را بر زیرساخت‌ها، بهداشت و راه این مناطق معطوف کنیم.

نماینده ایلام: دولت در تشخیص مشکلات و ارائه راهکار موفق عمل کرده است

نماینده حوزه شمالی استان ایلام در مجلس شورای اسلامی به بحث برجام و مسائل پیش روی آن اشاره کرد و گفت: دولت تدبیر و امید در تشخیص مشکلات و اینکه راهکار کدام است مسیر را درست و منطقی به پیش برده است.

جلال میرزایی روز شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه استان ایلام اظهار داشت: خروج آمریکا از برجام برای دولت خیلی گران تمام شد، با وجود اینکه گفته می شود برجام چه دستاوردهایی برای کشور به همراه داشته است باید گفت که بعد از این توافق گشایش های بسیاری در بخش های مختلف صورت گرفت، این سوال باید از مدیران و فعالان حوزه اقتصادی پرسیده شود چرا که با بانک های خارج در ارتباط بوده و این گشایش ها را به وضوح مشاهد کردند.

وی یادآور شد: اینکه مخالفان برجام می گویند از همان ابتدا گفتیم که ادامه و دنبال کردن این مبحث اشتباه محض است همخوانی درستی با این قضیه ندارد، الان کشور در شرایط خاص و حساسی قرار دارد باید در این حوزه با دقت و هوشمندانه جلو رفت تا ثبات خود را در کشور حفظ کنیم.

افزایش ۲۵ درصدی تزریق گاز پالایشگاه ایلام به خط سراسری

معاون عملیات شرکت پالایش گاز ایلام از افزایش ۲۵ درصدی گاز تزریقی تصفیه شده این پالایشگاه به خط سراسری در سال جاری خبر داد و گفت: بعد از تعمیرات اساسی و با نصب و راه اندازی مبدل حرارتی کلدباکس، تولید بصورت کمی و کیفی نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام، عابدین زرگوشی روز سه شنبه از افزایش ۱۵ درصدی تولید میعانات گازی نسبت به سال گذشته خبر داد و اظهار داشت: تولید گوگرد نیز نسبت به زمان مشابه در سال گذشته ۳۵ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: به لحاظ کیفی نیز پس از سال ها میانگین مرکاپتان گاز تزریقی به خط سراسری بهبود یافته است و انتظار می رود میزان افزایش تولید گاز مایع خام ( LPG) نیز متناسب با افزایش گاز تولیدی و با نوید دریافت خوراک قریب الوقوع از سوی پتروشیمی ایلام، نیز بسیار چشمگیر باشد.

ایلام در هفته ای که گذشت

۹۸درصد اعتبار عمرانی دانشگاه‌های کشور جذب شد

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ۹۸ درصد اعتبارهای عمرانی ملی دانشگاه‌های کشور در شش ماهه اول سال جاری تخصیص و جذب شده است.

محمدتقی نظرپور عصر سه شنبه در حاشیه افتتاح طرح‌های عمرانی دانشگاه ایلام در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امسال بیش از ۲۳۶ پروژه برای تامین اعتبار از ردیف متمرکز مدیریت سبز به کارگروه راهبری مدیریت سبز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ارسال شد که پس از بررسی‌های فنی و کارشناسی، ۶۹ پروژه به منظور تامین اعتبار انتخاب شدند.

وی افزود: از میان این پروژه ها ۵۴ پروژه در گروه جمع‌آوری آب‌های سطحی، مدیریت آب و پساب، ۱۳ پروژه در گروه ارتقای کیفی موتورخانه‌ها و بهینه‌سازی سامانه‌های تاسیساتی و یک پروژه در گروه انرژی‌های تجدیدپذیر، ممیزی، پایش هوشمند و کنترل مصرف انرژی بوده است.

۵۷۴ بسته لوازم خانگی به خانوار های سیل‎زده ایلام اهدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام گفت: ۵۷۴ بسته لوازم خانگی از سوی این جمعیت به خانوارهای سیل زده فروردین ماه این استان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی هلال احمر، حسین عارفی روز یکشنبه افزود: این اقلام توسط جمعیت هلال احمر کشور از محل واریز کمک های نقدی مردم نوع دوست به سیل زدگان خریداری و تهیه شده است.

وی بیان کرد: این اقلام در راستای کمک رسانی به آسیب دیدگان ناشی از سیل فروردین ماه امسال در شهرستان های دره شهر و سیروان توزیع شد.

شبکه نظارت عالیه روستایی ایلام افتتاح شد

شبکه نظارت عالیه روستایی استان با حضور مدیرکل امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم‌ کشور آغاز بکار کرد.

مدیرکل امور روستایی استانداری ایلام روز سه شنبه در جریان اجرای این طرح اظهار داشت: این شبکه به منظور نظارت عالیه بر پروژه ها و طرح های عمرانی روستاهای استان راه اندازی شده و درصد پیشرفت فیزیکی، حجم اعتبارات و وضعیت فعالیت آنها را به صورت مرتب رصد می کند.

آذربایجان شرقی قهرمان رقابت های جودو کشور شد

تیم آذربایجان شرقی مقام اول مسابقات جودو قهرمانی کشور یادواره سه هزار شهید استان ایلام را کسب کرد.

این مسابقات در سال شهدای قلاویزان ایلام با حضور ۳۵۰ ورزشکار از ۳۱ استان کشور در رده سنی جوانان و در هشت وزن برگزار شد.

مسابقات جودو قهرمانی کشور از روز گذشته در شهر ایلام آغاز شد و امروز با معرفی سه تیم اول پایان یافت.

در نامه‌ای از سوی مونسان انجام شد/ابلاغ ثبت ۵ اثر گچ‌بری دره‌شهر به استاندار ایلام

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی با ارسال نامه‌ای به استاندار ایلام، مراتب ثبت ۵ اثر فرهنگی‌تاریخی را ابلاغ کرد.

رتبه نخست ارزیابی کیفیت خدمات کشور به شرکت پست ایلام رسید

مدیرکل پست ایلام گفت: بر اساس ارزیابی پایش شاخص های کیفی ارائه خدمات پستی در سال جاری، برای اولین بار از ابتدای تاسیس این اداره کل، پست استان توانست رتبه نخست ارزیابی کیفی را در کشور کسب کند.

هدایت فیلی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پایش و ارزیابی هر سال توسط دفتر کیفیت و امور مشتریان شرکت ملی پست ایران بر اساس رصد شاخص های کیفی انجام می شود.

وی افزود : شاخص های کیفی از جمله توزیع به موقع، مدت سیر مرسولات، میزان توزیع موفق و مدت زمان پاسخگویی به شکایات و سایر عناوین از نگاه مشتری ارزیابی می شود.

۲۱ هزار شیشه شربت متادون در ایلام کشف شد

فرمانده انتظامی ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۱ هزار و ۳۸۸ شیشه شربت متادون در این استان کشف و ضبط شده است.

سردار علی یاری روز شنبه در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: میزان کشفیات مواد مخدر در این استان سال جاری به نسبت دوره مشابه سال گذشته ۵۰۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۰۶ کیلو و ۲۱۸ گرم انواع مواد مخدر و ۲۱ هزار و ۳۸۸ شربت متادون کشف و ضبط و عوامل آنها دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: همچنین در ایام اربعین گروهی متخصص در مرز پای کار بودند و حدود ۲۰ کیلوگرم مواد مخدر و مقادیر زیادی متادون ، هروئین، شیشه و حشیش کشف کردند که در این رابطه ۸۶۷ نفر مرد و ۴۷ نفر زن دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

مدیران کانال هنجارشکن در ایلام دستگیر شدند

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان ایلام(فتا) گفت: مدیران و گردانندگان کانال تلگرامی که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی تعدادی از شهروندان در استان کرده بودند با هوشیاری پلیس فتا بازداشت شدند.

بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی پلیس،‌ سرهنگ علی جمالی شامگاه شنبه اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان ایلام، مدیران و گردانندگان کانال تلگرامی که در سطح استان ایلام با عنوان شاخ شکن اقدام به تهیه و انتشار تصاویر خصوصی برخی از شهروندان می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

اختلاسگر میلیاردی در ایلام دستگیر شد

فرمانده انتظامی ایلام گفت: فردی که با سوء استفاده از موقعیت شغلی خود ۳۰ میلیارد ریال در شهر ایلام اختلاس کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش روز سه شنبه پایگاه خبری پلیس ، سردار نورعلی یاری اظهار داشت: در پی دستور مقام قضایی مبنی بر دستگیری فردی به اتهام اختلاس، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

کشف مزرعه کشت خشخاش و ماری جوانا در ایلام صحت ندارد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام خبر منتشر شده در برخی رسانه ها مبنی بر کاشت خشخاش و ماری جوانا در این استان را تکذیب کرد و گفت: این اظهارات غیر واقعی و بی اساس است.

به گزارش پایگاه خبری پلیس استان ایلام، سرهنگ فرزاد یاسمی اظهار داشت: چندی پیش خبری مبنی بر کشف مزرعه کشت خشخاش و ماری جوانا توسط برخی رسانه های استان به نقل از پلیس استان ایلام رسانه ای شد که چنین مصاحبه ای در کار نبوده و خبر کذب محض است.

وی با اشاره به بند ۱۱ ماده ۶ قانون مبنی بر جرم بودن پخش ،انتشار شایعات و مطالب خلاف واقع و یا تحریف مطالب دیگران افزود: اخبار منتشر شده در این رسانه ها و مبنی بر کشف مزرعه کشت خشخاش و ماریجوانا در استان صحت ندارد و موضوع از طریق مبادی مربوطه پیگیری خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | انتقال مجروحین حمله هوایی به پایگاه کالسو به مراکز درمانی بابل در جنوب بغداد