ترور فرمانده نظامی سرایا القدس در غزه/ پاسخ مقاومت به تل آویو


ترور فرمانده نظامی سرایا القدس در غزه/ پاسخ مقاومت به تل آویو

ارتش صهیونیستی، «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان سرایا القدس را امروز در عملیات مشترکی با شاباک ترور کرد و مقاومت در پاسخ به این اقدام بزدلانه حمله موشک خود به شهرک های صهیونیستی و شهرهای نزدیک به تل آویو را آغاز کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از خلیج آنلاین، ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز(سه شنبه 21 آبان 1398) «بهاء ابوالعطا»(42 ساله) فرمانده برجسته سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و همسرش و دو فرد دیگر را هنگام حضور شان در یک ساختمان مسکونی در منطقه الشجاعیه در شرق غزه ترور کردند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد: ارتش صهیونیستی در عملیات مشترکی با سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک)، بهاء ابوالعطا را هدف قرار دادند.

در این بیانیه آمده است که این عملیات ترور را «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و وزیر ارتش این رژیم تصویب کردند.

ارتش اشغالگر، ابوالعطاء را «بمب ساعتی» توصیف و اعلام کرد: وی مسئول موشک ها و حملاتی است که از نوار غزه به سمت سرزمین های اشغالی انجام می شود.

«افیخای ادرعی» سخنگوی ارتش صهیونیستی در صفحه توئیتر خود نوشت: ابوالعطا بیشترین فعالیت های جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه را اجرا کرده است.

از سوی دیگر، سرایا القدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی همه نیروهای خود را به حالت آماده باش کامل درآورده و اعلام کرده است که مقاومت پاسخ محکمی به رژیم صهیونیستی برای ترور ابوالعطا از فرماندهان منطقه شمالی و یکی از مهمترین اعضای شورای نظامی خواهد داد.

السرایا در این بیانیه اعلام کرد: این عملیات ترور «بزدلانه» بوده است. برای این جنایت حد و مرزی وجود ندارد و باید اشغالگران مسئولیت تبعات این جنایت را بپذیرند.

در همین حال، سرایا القدس حمله موشکی به سدیروت، اسدود، الخضیره و القدس را آغاز کرد، با آغاز حملات موشکی آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست نشین واقع در منطقه «غلاف غزه» به صدا درآمد.

همچنین موشک های مقاومت در شهر ریشون لتسیون در نزدیکی تل آویو نیز فرود آمده است که مسئله نگرانی مقامات تل آویو را به همراه داشته است

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در بیانیه ای، اشغالگران صهیونیستی را مسئول همه تبعات و نتایج ترور ابوالعطاء دانست.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز در مرزهای غزه آماده باش اعلام کرد، گذرگاهها را بست و پناهگاه ها را در شهرک های صهیونیستی نزدیک غزه بازکرده است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !