ترور نافرجام یکی از رهبران جهاد اسلامی در دمشق


ترور نافرجام یکی از رهبران جهاد اسلامی در دمشق

جنبش جهاد اسلامی از حمله موشکی رژیم صهیونیستی به منزل یکی از رهبران این جنبش در دمشق و شهادت فرزند وی در این حمله موشکی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عرب 48، جنبش جهاد اسلامی در فلسطین با انتشار بیانیه ای اعلام کرد: رژیم صهیونیستی ساعت های اولیه صبح امروز(سه شنبه 21 آبان 1398) منزل «اکرم العجوری» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در دمشق را با موشک مورد حمله قرار داد که در نتیجه این حمله یکی از فرزندانش به «معاذ» و یکی ازهمراهانش به نام «عبدالله یوسف حسن» به شهادت رسید و شش نفر نیز زخمی شدند.

در این بیانیه آمده است، اکرم العجوری از این سوءقصد نجات یافت. تلاش برای ترور وی در دمشق با بمباران رژیم صهیونیستی انجام گرفت. این بمباران باعث ویرانی این ساختمان و شکستن پنجره های ساختمان های مجاور آن و تعدادی از خودروها شده است.

حمله به منزل این عضو دفتر سیاسی جهاد اسلامی همزمان با ترور «بهاء ابوالعطا» از فرماندهان سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی در غزه انجام شد.

جنبش جهاد اسلامی اعلام کرد: سوء قصد به العجوری در دمشق و ترور ابوالعطا یک جنایت تروریستی و اعلام جنگ به ملت فلسطین است. رژیم صهیونیستی باید به طور کامل مسئولیت تبعات این اقدام تروریستی را بپذیرد.

در همین حال، خبرگزاری سانا گزارش داد: این ساختمان در کنار سفارت لبنان در منطقه المزه غربی در دمشق قرار داشته است.

به گزارش سانا، سامانه دفاع هوایی سوریه در این منطقه، موشک های صهیونیستی را در آسمان داریا هدف قرار دادند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی