اولین مسجد «کارمل» کالیفرنیا در سال 2020 ساخته می‌شود


اولین مسجد «کارمل» کالیفرنیا در سال 2020 ساخته می‌شود

سنگ‌بنای اولین مسجد در شهر «کارمل» واقع در ایالت کالفرنیای آمریکا در سال 2020 میلادی گذاشته می شود. این مسجد می‌تواند پل ارتباطی خوبی میان شهروندان مسلمان و غیرمسلمان باشد.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از «youarecurrent»، سنگ بنای اولین مسجد در شهر «کارمل» واقع در ایالت کالفرنیای آمریکا در سال 2020 میلادی گذاشته می شود.

از زمان برداشته شدن چالش های حقوقی در ماه مارس برای ساخت اولین مسجد در شهر «کارمل-بای-دِ-سی»، موسسه السلام در حال تلاش برای آماده کردن زمین 15 آکری در شمال غربی کارمل برای ساخت این مسجد است.

«اشهر مدنی»، یکی از اعضای هیئت مدیران السلام گفت که کار ساخت این مسجد از اوایل سال 2020 میلادی آغاز می شود.

تا کنون برخی از کارهای مقدماتی مانند نصب حصار و محوطه سازی در ضلع غربی مجموعه در نزدیکی خیابان 141 و جاده شلبورن انجام شده است.

این پروژه برای کسب اجازه موسسه السلام به منظور استفاده ویژه از این زمین نزد هیئت تجدید نظر منطقه ای خواهد رفت.

این درخواست، نتیجه وعده هایی است که موسسه السلام در خصوص پروژه مورد نظر و در پاسخ به درخواست همسایگانی که نسبت به ساخت مسجد مخالفت هایی داشتند،ارائه داده است.

وقتی هیئت تجدیدنظر منطقه ای در ماه فوریه 2018 این پروژه را مورد بررسی دوباره قرار داد، شرکت کنندگان با سه رای موافق در برابر دو رای مخالف به ساخت این مسجد رای دادند.

مدنی درباره مخالفت هایی که برخی از همسایگان برای ساخت این مسجد دارند، گفت: ما آماده شنیدن و پرداختن به سوالات و دغدغه های همسایگانمان هستیم چرا که می خواهیم همسایه خوبی برای آنها باشیم.

وی تاکید کرد: زمانی که این مسجد ساخته شود، برنامه های متنوعی برای کل جامعه کارمل برگزار می شود که می تواند پل ارتباطی خوبی میان شهروندان مسلمان و غیر مسلمان باشد.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان