نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود


نظارت بر بازار چهارمحال و بختیاری تشدید می‌شود

شهرکرد- ایرنا- استاندار چهارمحال و بختیاری نظارت همگانی بر بازار را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: گروه‌های نظارت بر بازار این استان فعالیت از گذشته خواهند شد و این نظارت‌ها تشدید خواهد شد.

اقبال عباسی شامگاه جمعه در کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو این ستاد موظفند تا با افزایش گروه‌های بازرسی از هرگونه افزایش قیمت کالاهای اساسی، ناوگان حمل و نقل مسافربری و اصناف جلوگیری کنند.

وی افزود: تا زمانی که قیمت‌های جدید آنالیز، کارشناسی و اعلام نشود هیچ صنف و واحد خدماتی حق افزایش قیمت‌ ها را ندارد.

عباسی تصریح کرد: قیمت‌های کارشناسی پس از انجام نظریه‌های علمی و آنالیز به تعزیرات حکومتی اعلام و با متخلفان در این بخش برخورد می‌شود.

وی یادآور شد: اجرای طرح سهمیه‌بندی بنزین دارای نقاط قوتی مانند تنظیم قیمت و جلوگیری از افزایش قاچاق سوخت، پیشگیری از ایجاد ترافیک، کاهش آلودگی هوا و هدفمند شدن هزینه مربوط به مابه‌التفاوت درآمدها است.

عباسی اظهار داشت: تمامی مسئولان دستگاه‌های اجرایی عضو ستاد تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری موظفند معایب این طرح را رصد، شناسایی، کنترل و برای رفع آن راهکار علمی ارائه کنند.

به گزارش ایرنا، قیمت بنزین از امروز جمعه ۲۴ آبان ۱۵ هزار ریال به ازای هر لیتر سهمیه‌بندی و ۳۰ هزار ریال به ازای هر لیتر آزاد اعلام شد.

چهارمحال و بختیاری دارای بیش از ۳۰ هزار واحد صنفی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن