حریق تریلر مشتقات نفتی در محور بروجن مهار و جاده باز شد


حریق تریلر مشتقات نفتی در محور بروجن مهار و جاده باز شد

شهرکرد- ایرنا- مدیرآتش نشانی و خدمات ایمنی شهر بروجن از مهار آتش تریلر حامل مشتقات نفتی در محور بروجن به فرادنبه در جمعه شب پس از 3.5 ساعت خبر داد.

اسماعیل یزدانی جمعه شب در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این آتش‌سوزی با تلاش گروه‌های آتش نشانان شهر بروجن و فرادنبه مهار شد.

وی گفت: برخورد، ایجاد جرقه و نشتی سوخت منجر به آتش سوزی شد که خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت.

به گفته وی، آتش از نوع مایعات قابل اشتعال (تلووین ماده اولیه پالایشگاه ) بود که از نظر اشتعال در رده مایعات با درجه اشتعال بالا به شمار می‌آید.

این محصول از رامشیر استان خوزستان بارگیری و مقصد پالایشگاه اصفهان بوده است.

رئیس پلیس راه استان چهارمحال وبختیاری نیز با اشاره به مهار آتش این خودرو و ایمن سازی جاده از سوی راهداران، و نیروهای امدادی افزود: هم اکنون تردد در این محور امکان پذیر و روان است.

سرهنگ غلامعلی نوربخش اظهار داشت: دو طرف محور مواصلاتی فردانبه به بروجن به دلیل امداد رسانی به حادثه و جلوگیری از حادثه دیگر مسدود شده بود.

وی گفت: این حادثه به دلیل سبقت نابجا راننده تریلر از خودروی وانت نیسان رخ داد.

به گزارش ایرنا، عصر روز جمعه انحراف یک دستگاه تریلر نفتکش و برخورد با گاردهای حفاظ جاده (نیوجرسی) منجر به آتش گرفتن این خودروی حامل مشتقات نفتی در حور بروجن به فردانبه شد.

محور لردگان به بروجن یکی از محورهای پر تردد استان چهارمحال وبختیاری و محور ترانزیت جنوب به مرکز کشور است که روزانه بیش از ۳۲ هزار تردد دراین محور انجام می شود.

فرادنبه در شهرستان بروجن در ۶۰ کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید