مردم تخلفات گرانی‌ها را به تعزیرات حکومتی گزارش دهند


مردم تخلفات گرانی‌ها را به تعزیرات حکومتی گزارش دهند

شهرکرد- ایرنا- مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری گفت: بدنبال افزایش قیمت بنزین مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را به ستادهای این نهاد نظارتی و صنعت و معدن و تجارت اعلام کنند.

محمدرضا عمرون شامگاه جمعه در کارگروه تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و براساس هماهنگی با اداره کل صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف استان، تیم‌ها و گروه‌های بازرسی و نظارت بر بازار، بخش خدمات و ناوگان حمل و نقل مسافربری افزایش می‌یابد.

وی افزود: در پی افزایش نرخ بنزین، نباید قیمت‌ها بدون هیچ نظر کارشناسی تغییر کند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان به صورت جدی و براساس قانون برخورد خواهد شد.

عمرون یادآور شد: مردم چهارمحال و بختیاری می‌توانند گزارش تخلفات احتمالی را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ اداره کل صنعت، معدن و تجارت و ۱۳۵ اداره کل تعزیرات حکومتی استان اعلام کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: هم‌اینک ۶ تیم برای بازرسی و نظارت بر بازار استان آماده است که با توجه به شرایط کنونی به تیم‌ها و گروه‌های بازرسی بیشتری نیاز است.

عمرون تاکید کرد: ادارات تعزیرات حکومتی و صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های ۱۰ گانه چهارمحال و بختیاری برای رسیدگی به تخلفات احتمالی و نظارت بر قیمت کالاهای اساسی، ناوگان حمل و نقل و اصناف به خصوص نانوایی‌ها آمادگی دارند.

به گزارش ایرنا، قیمت بنزین از روز جمعه ۲۴ آبان ۱۵ هزار ریال به ازای هر لیتر سهمیه‌بندی و ۳۰ هزار ریال به ازای هر لیتر آزاد اعلام شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن