افزایش 40 درصدی بارگیری بنزین‌ در خراسان رضوی


افزایش 40 درصدی بارگیری بنزین‌ در خراسان رضوی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی در خصوص تغییر مصرف بنزین در خراسان رضوی، گفت: آمار بارگیری از انبارها به ‌پمپ بنزین 40 درصد رشد داشته است، به صورت عادی 6 یا 7 میلیون لیتر بارگیری از انبار داشتیم که دیروز بیش از 10 میلیون لیتر بارگیری انجام شد.

علی‌اصغر اصغری، امروز در نشست خبری قرارگاه استانی سوخت در دفتر معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان‌رضوی، اظهار کرد: مردم برای رمزگشایی کارت سوخت خود به نواحی ما در شهرستان‌ها و ستاد شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در مشهد مراجعه کنند.

وی افزود: مرکز رمزگشایی کارت‌ها را بازگشایی کردیم که امروز مراجعه کردند و روزهای عادی از ۷ صبح تا زمانی که حتی یک نفر مراجعه‌کننده داشته باشند، خدمت‌رسانی می‌کنند. رمزگشایی کارت‌های سوخت هر روز انجام می‌شود، امروز به صورت فوق‌العاده ‌انجام‌ شد که مراجعات خوبی داشتیم. ۸ ناحیه داریم که رمزگشایی را انجام می‌دهند، در مشهد نیز در ستاد شرکت پخش ملی پخش فرآورده‌های نفتی و ناحیه مرکزی در صاحب‌الزمان انجام می‌شود. در سبزوار ۲ نقطه و در تربت حیدریه ۵ نقطه وجود دارد.

اصغری گفت: با همکاری دستگاه‌ها، مردم و قرارگاه مدیریت مصرف سوخت استان توانستیم این طرح را انجام دهیم، تمام پمپ بنزین‌های ما بنزین داشتند و دغدغه و کمبودی وجود نداشت. سهمیه افرادی که کارت ندارند نیز محفوظ است، به پلیس 10+ برای دریافت کارت سوخت خود مراجعه کنند. سقف کارت آزاد جایگاه برداشته شده و هر میزان خواستند می‌توانند سوخت‌گیری کنند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی بیان کرد: بنزین سوپر صرفا با کارت جایگاه‌دار عرضه می‌شود و با کارت شخصی انجام نمی‌شود. قیمت آن نیز ۳۵۰۰ تومان است. کمبود بنزین سوپر نداریم. تلاش ما این بود که ‌تمام ‌پمپ بنزین‌ها بنزین داشته باشند و عمده تلاش ما این بود که بنزین معمولی و یورو را برسانیم، البته در مشهد تنها بنزین یورو مصرف می‌شود اما کمبود بنزین سوپر نیز نداریم.

وی در خصوص تغییر مصرف بنزین در خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: آمار بارگیری از انبارها به ‌پمپ بنزین ۴۰ درصد رشد داشته است. به صورت عادی ۶ یا ۷ میلیون لیتر بارگیری از انبار داشتیم که دیروز بیش از ۱۰ میلیون لیتر بارگیری انجام شد. تا روز گذشته ‌کمتر از ۱۱ درصد از کارت سوخت استفاده کردند.

اصغری عنوان کرد: تخلف کارت‌ها توسط ‌دوربین مداربسته و همکاران ما پایش می‌شود. گروه‌های بازرسی ما نیز مراجعه کرده و برخورد لازم را خواهند داشت. من آماری از قاچاق سوخت در استان ندارم اما تا زمانی که تفاوت نرخ با کشورهای همجوار وجود داشته باشد، قاچاق انجام خواهد شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی تصریح کرد: سایت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی اطلاعات سوخت بنزین را درج کرده و افرادی که سوالی داشته باشند، می‌توانند مراجعه کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی