دبیرخانه دائمی جشنواره خرما فعالیت خود را آغاز می‌کند


دبیرخانه دائمی جشنواره خرما فعالیت خود را آغاز می‌کند

معاون استاندار بوشهر گفت: دبیرخانه دائمی جشنواره خرما از هفته آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد که حسن و مزیت آن این است که در طول سال با کمک اتاق بازرگانی فعال خواهد بود و برای جشنواره و نمایشگاه سال بعد برنامه ریزی می کند.

سعید زرین فر در آیین اختتامیه دومین نمایشگاه تخصصی خرما و صنایع وابسته بیان کرد: در سال جاری هفت جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی برگزار شده که این با حمایت های استاندار محترم و بودن در کنار فعالان اقتصادی میسر شده است.

وی ضمن تشکر از غرفه داران نمایشگاه خرما و فعالان آن ادامه داد: امسال نمایشگاه و جشنواره بهتری نسبت به سال گذشته را شاهد بودیم، همانطور که می دانید امروز در دنیا به نمایشگاه ها توجه خاصی می شود و توسعه یافتگی کشورها با توجهی که به نمایشگاه هایشان دارند ارتباط مستقیم دارد.

به گزارش ایسنا، معاون اقتصادی استاندار بوشهر با بیان اینکه افتخار میزبانی استانهایی چون خوزستان، فارس، یزد، هرمزگان، سیستان و بلوچستان و... را داشته ایم، عنوان کرد: قطعا قرار است همه استانها با هم کار کنند، بوشهر و شهرها و استان های خرماخیز و همچنین استانهایی که خرما ندارند اما در حوزه خرما و صنایع تبدیلی و وابسته به آن فعالیت می کنند.

این مسئول با اشاره به ضرورت تبدیل خاطرنشان کرد: بر اساس پیشنهاد نماینده معزز ولی فقیه در استان بوشهر آیت الله صفایی بوشهری اینکه شهرک خرما و صنایع وابسته در استان بوشهر تشکیل شود و بتوانیم برای کل کشور و استان های خرماخیز مرکزیت داشته باشیم که قطعا سال آینده شاهد وضعیت و شرایط بهتری خواهیم بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس