افزایش قیمت به بهانه گران شدن بنزین خلاف قانون است


افزایش قیمت به بهانه گران شدن بنزین خلاف قانون است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: هیچگونه افزایش قیمت در عرضه کالا و خدمات قابل قبول نیست و با متخلفین برخورد قاطع خواهد شد.

«رامین ربیعی» امشب 24 آبان ماه در حاشیه جلسه فوق العاده تنظیم بازار استان البرز افزود: در جلسه امشب، اوضاع بازار استان البرز و انبار کالاهای اساسی استان مورد بررسی قرار گرفت که بر اساس گزارش‌های مطرح شده، ذخایر کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز استان و کشور در بهترین شرایط ممکن قرار دارد.

به گزارش ایسنا به نقل از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز «ربیعی» تصریح کرد: هیچگونه افزایش قیمت در عرضه کالا و خدمات، قابل قبول نیست و با متخلفین برخورد قاطع خواهد شد.

بنا به گفته این مقام مسول، بازار استان البرز علاوه بر سازمان صمت، توسط سازمان تعزیرات حکومتی و بازرسی اصناف، رصد و نظارت خواهد شد.

«ربیعی» با اشاره به کمک اصناف در زمینه آرامش بخشی به بازار ادامه داد: اتاق های اصناف استان موظفند ضمن برگزاری جلسات کارشناسی با اتحادیه های صنفی، مانع بروز هر نوع تخلف و تخطی در تامین کالای مورد نیاز مردم و قیمت آن شوند.

وی درباره فرایند افزایش کالا و خدمات در سطح استان بیان کرد: هر گونه افزایش قیمت به بهانه های مختلف، خصوصا بحث بنزین، خلاف قانون است و اگر قرار باشد کالایی با افزایش قیمت مواجه شود اولا این امر باید در جلسه تنظیم بازار تصویب شود و ثانیا از طریق رسانه های رسمی، اطلاع رسانی آن به صورت شفاف صورت پذیرید.

«ربیعی» در خاتمه اظهار داشت: از مردم شریف استان البرز تقاضا داریم که به عنوان ناظرین اصلی بازار هر گونه تخلف واحدهای صنفی را به سامانه 124 گزارش نمایند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا