عباس اورسجی:ایران قدرت برتر کبدی جهان است


عباس اورسجی:ایران قدرت برتر کبدی جهان است

رییس فدراسیون کبدی گفت: قهرمانی جوانان جهان بار دیگر نشان داد ایران قدرت برتر کبدی جهان است.

عباس اورسجی:ایران قدرت برتر کبدی جهان است
به گزارش صدای ایران ،عباس اورسجی پس از قهرمانی ایران در رقابت‌های کبدی جوانان جهان ، اظهار کرد: خدا را شکر بچه‌ها در فینال عالی ظاهر شدند و توانستند با نمایشی خوب کنیا را شکست دهند و به عنوان قهرمانی برسند.

رییس فدراسیون کبدی با تبریک این قهرمانی به ملت ایران، خاطرنشان کرد: ابتدای بازی دو تیم روند پایاپایی داشتند و من استرس گرفتم و نگران شدم که شگفتی‌سازی‌های کنیا در این مسابقات مقابل ایران نیز ادامه داشته باشد اما خوشبختانه تمام بازیکنان با اجرای دقیق برنامه مربیان، فشار خوبی بر حریف وارد کردند و توانستند با اختلاف آنها را شکست دهند.

وی ادامه داد: من مدعی بودم منتخب دنیا هم نمی‌تواند ما را شکست دهد و خدا را شکر سربلند شدیم. این موفقیت‌ها کار ما را سخت‌تر می‌کند و توقعات از کبدی را بیش از هر زمان دیگری خواهد کرد. قطعا نیاز است با برنه ریزی دقیق از پتانسیل جوانانمان در تیم بزرگسالان نیز استفاده کنیم و با حفظ این نفرات آینده کبدی ایران را بیش از پیش بیمه کنیم.

به نوشته ایسنا وی با تاکید بر میزبانی ایران از این رقابت‌ها و ابراز رضایت تیم‌های خارجی، بر نقش این میزبانی‌ها در دست‌یابی ایران به ریاست فدراسیون جهانی، گفت: یکی از برنامه‌های ما در این خصوص میزبانی رویدادهاست که ایران را هر چه بیشتر معرفی می‌کنیم. برگزاری اجلاس سالیانه فدراسیون آسیایی و جهانی و دوره های آموزشی نیز کمک می‌کند ما این مسیر را با دقت و سرعت بیشتری ادامه دهیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟