تغییر نرخ بنزین برای کنترل مصرف و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است


تغییر نرخ بنزین برای کنترل مصرف و حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است

کرمانشاه- ایرنا- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمانشاه به گرانی نرخ بنزین اشاره کرد و گفت: این تغییر نرخ برای کنترل مصرف است و مابه‌التفاوت آن مستقیم به سبد درآمدی 18میلیون خانواری می‌رود که رییس جمهوری قول آن را دادند که در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر است.

هدایت حاتمی روز جمعه در جلسه ستاد تنظیم بازار استان باتاکید بر این نکته که استان از لحاظ تامین مواد اساسی و ضروری هیچ مشکلی ندارد، گفت: خوشبختانه با تمهیداتی که در سال جاری داشته‌ایم هیچ مشکلی بابت تامین مواد اساسی مانند گوشت، مرغ، برنج، شکر، روغن، میوه و...نداریم و هم کالاهای وارداتی و هم کالاهای تولیدی استان در شرایط مطلوبی قرار دارند.

وی تاکید کرد: ما تمام تلاش‌مان این است که رتبه تورمی استان که در ۲ سال اخیر جهش مثبت داشته همچنان بر همان منوال کنترل شود و پایین تر بیاید.

حاتمی به گرانی نرخ بنزین اشاره کرد و گفت: این تغییر نرخ برای کنترل مصرف و جلوگیری از قاچاق سوخت که یکی از معضلات جدی در امر قاچاق بود صورت گرفته و مابه التفاوت آن مستقیم به سبد درآمدی ۱۸ میلیون خانواری می‌رود که رییس جمهوری قول آن را دادند که در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر است.

معاون استاندار کرمانشاه در پایان بااشاره به اینکه مامورین بازرسی و تعزیرات به طور جدی و گسترده بر بازار نظارت و با هرگونه تخلفی بشدت برخورد خواهند کرد، اظهار داشت: برای کنترل دقیق بازار، گشت ویژه نظارت بر بازار فعال و نیز شعبه ویژه برخورد با متخلفین در ستاد تعزیرات ابجاد می‌شود. ضمن اینکه تاکید کرده‌ایم که در تمام جایگاه‌های CNG دستگاه کارتخوان نصب شود و اینکه در تلاشیم که چرخه توزیع نهاده‌های دامی اصلاح شود که هم شبکه فساد فعال در این چرخه از بین برود و هم به دست مصرف کنندگان واقعی برسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن