معاون استاندار: همکاری مردم فارس با طرح اصلاح قیمت بنزین ستودنی است


معاون استاندار: همکاری مردم فارس با طرح اصلاح قیمت بنزین ستودنی است

شیراز- ایرنا- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: همکاری مردم این استان با طرح سهمیه‌بندی و اصلاح قیمت بنزین ستودنی و قابل تقدیر است.

سید احمد احمدی‌زاده، جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: هم‌اینک شرایط در پمپ‌ بنزین‌های سراسر استان و کلانشهر شیراز کاملا عادی است و سوخت به میزان کافی برای عرضه وجود دارد.
او ادامه داد: مردم با توجه به آگاهی نسبت به منافعی که در نتیجه این اصلاح قیمت عایدشان می‌شود با این طرح همکاری می‌کنند و دولت نیز در قالب یک طرح حمایتی، به زودی این افزایش قیمت را جبران خواهد کرد.
وی، با اشاره به شیطنت برخی شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های معاند در انتشار اخبار و تصاویر تخریب‌ها و اعتراضات مردم به طرح اصلاح قیمت بنزین گفت: این فیلم‌ها و تصاویری که منتشر می‌شود مربوط به سال‌های قبل است و هیچ ارتباطی با مقطع کنونی ندارد.
احمدی‌زاده افزود: در استان فارس نیز به جز یک مورد ناآرامی محدود که در چهارراه زند شیراز روی داد و بلافاصله نیز مدیریت شد، در هیچ نقطه دیگری مورد خاصی مشاهده و گزارش نشده است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس از شهروندان خواست که اخبار را از مبادی رسمی دنبال کنند.
بر اساس اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر یک هزار ۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر سه هزار تومان و همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر سه هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.
بر مبنای اطلاعیه شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، سهمیه کامل آبان خودروهای شخصی از بامداد روز جمعه ۲۴ آبانماه به کارت سوخت شخصی آن‌ها واریز می‌شود و این سهمیه به مدت ۶ ماه قابل ذخیره است.
این اطلاعیه افزوده است: استفاده از سهمیه سوخت صرفاً با استفاده از کارت سوخت هوشمند شخصی میسر است.
بر همین اساس، سهمیه خودروهای سواری شخصی بنزینی ماهانه ۶۰ لیتر و دوگانه سوز ۳۰ لیتر خواهد بود. همچنین سهمیه سوخت تاکسی بنزینی ماهانه ۴۰۰ لیتر و دوگانه سوز ۲۰۰ لیتر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سنگینی بار «ترومای جنگ» بر شانه‌های کوچک کودکان