سفر وزرا به ابرکوه، منشا برکات است


سفر وزرا به ابرکوه، منشا برکات است

یزد - ایرنا - امام جمعه ابرکوه با تبریک سالروز میلاد مسعود رسول خدا (ص) و امام صادق (ع) گفت: در سفر هیئت دولت، ابرکوه تنها شهرستانی بود که مردم و مسئولان آن میزبان سه وزیر بودند که هر کدام  برای این شهرستان منشا برکاتی بودند.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر ابرکوه افزود: وزاری ورزش ، بهداشت و نیرو به عنوان نماینده دولت مسایل ومشکلات این شهرستان را به عنوان شهرستان کمتر توسعه یافته استان بررسی کردند.

وی اظهارکرد: دراین سفر وزیر بهداشت و درمان قول داد با آماده شدن فضای نصب سی تی اسکن ، این دستگاه تا یک ماه آینده به بیمارستان اهداء شود و همچنین وی علاوه بر قول مساعد برای تامین نیروی انسانی مورد نیاز فازجدید توسعه بیمارستان ابرکوه ، ۲۰ میلیارد تومان هم برای تکمیل فازهای بعدی طرح توسعه بیمارستان اختصاص دهد.

امام جمعه ابرکوه تصریح کرد: در جریان سفر هیات دولت به شهرستان ابرکوه حدود ۴۰ نامه با سه امضاء فرماندار ، امام جمعه و نماینده مجلس در زمینه های رشد وتوسعه این شهرستان به هیات دولت ارائه و مقررشد از طریق فرمانداری پیگیری شود.

حسینی ، تکمیل کمربندی ابرکوه ، اجرایی شدن منطقه ویژه اقتصادی ابرکوه ، تکمیل طرح های آب و فاضلاب، اختصاص سهم ابرکوه از انتقال آب دریای عمان ، تسریع در روند اجرائی راه آهن یزد- اقلید و احداث سریع ایستگاه بزرگ راه آهن در حومه مریم آباد و رفع مشکلات در مسیر گردشگری را از مطالبات مردم از رئیس جمهوری و هیات دولت اعلام کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه یزد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان