تاکید امام جمعه موقت سمنان بر لزوم پرهیز از اتهام زنی به رقبا در آستانه انتخابات


تاکید امام جمعه موقت سمنان بر لزوم پرهیز از اتهام زنی به رقبا در آستانه انتخابات

امام جمعه موقت سمنان بر لزوم پرهیز از اتهام زنی به رقبا در آستانه انتخابات تاکید کرد.

تاکید امام جمعه موقت سمنان بر لزوم پرهیز از اتهام زنی به رقبا در آستانه انتخابات

حجت الاسلام محمدباقر عبدوس در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان اظهار کرد: متاسفانه هرچقدر به انتخابات نزدیک‌تر هم شویم برخی با اتهام زنی به یکدیگر و متهم کردن هم به فساد و بی دینی فضا را آلوده می‌کنند

وی بر لزوم توجه به اخلاق اسلامی تاکید کرد و گفت: متاسفانه در جامعه کنونی برای برخی بردن آبروی مردم و خدشه دار کردن شخصیت دیگران کاری عادی شده است.

امام جمعه موقت سمنان افزود: حضرت محمد (ص) پیامبر اخلاق، مهربانی و رحمت است و یکی از درس‌هایی که از ایشان می‌گیریم این است که در هر شرایطی حسن خلق را رعایت کنیم.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات افزود: بداخلاقی‌هایی برای گرفتن رای از مردم در بین نامزد‌های احتمالی دیده می‌شود که زیبنده مردم ایران و کشور نیست.

عبدوس با تبریک میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: حضرت محمد (ص) پیامبر اخلاق، مهربانی و رحمت هستند.

وی تصریح کرد: بیشترین گرفتاری جامعه نداشتن حسن خلق و صبر نزد برخی مردم است، اگر پیامبر مکتبی را در کمترین زمان و با کمترین امکانات پایه گذاری کرد که تا به امروز ادامه دارد از اخلاق مداری آن حضرت بود، برخی بداخلاقی‌ها حتی وحدت بین شیعه و سنی را نیز کاهش می‌دهد.

امام جمعه موقت سمنان با بیان اینکه امام صادق (ع) بنیانگذار مکتب وحدت بود افزود: امام صادق در روایت‌هایی بداخلاقی را نکوهش کرده و فرموده اند این افراد توفیق توبه پیدا نمی‌کنند.

عبدوس با بیان اینکه امام صادق (ع) امام صادق (ع) که بنیانگذار مکتب وحدت بود در بعد فرهنگی و ساختار فکری و اعتقادی تلاش زیادی کردند گفت: در بین ۴ هزار شاگردی که در مکتب امام صادق (ع) تربیت شدند هیچگونه دسته بندی و قطب بندی نبود و هرکس با هر اعتقادی از محضر ایشان بهره می‌بردند.

وی با اشاره به بیانات رهبر انقلاب مبنی بر پرهیز از دوقطبی کردن جامعه تصریح کرد: باید از دوقطبی کردن جامعه پرهیز کرد.

عبدوس با بیان اینکه ابوذر غفاری صحابی بزرگ رسول اکرم در مقابل حکومت وقت ایستاد و به همین خاطر تبعید شد افزود: مسوولان و افراد دارای رسانه باید جسارت داشته و حق و قانون را بیان کنند.

امام جمعه موقت سمنان با اشاره به رقابت در بین افراد و گرو‌ها اضافه کرد: هنر این است که از این رقابت‌ها برای اقتدار داشتن در مقابل دشمن استفاده شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس زن فوق جذاب احمد مهران ‌فر + بیوگرافی و صفر تا صد خصوصی ترین ها