وضعیت بندرعباس هنگام بارندگی موجب زحمت مردم است


وضعیت بندرعباس هنگام بارندگی موجب زحمت مردم است

بندرعباس-ایرنا- وضعیت بندرعباس هنگام بارندگی مطلوب نیست و استاندارد نبودن و آب گرفتگی خیابان ها موجب راهبندان و زحمت مردم می شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در خطبه های نماز جمعه این شهر افزود: با استاندار هرمزگان در این باره صحبت کرده ام و قرار است برای تخلیه آب از نقاطی که هنگام بارندگی دچار آب گرفتگی می شوند یک اقدام کارشناسی شود.

وی اظهار امیدواری کرد: با کمک شهردار و استاندار این مشکل که به گفته امام جمعه بندرعباس میراث گذشته است، حل شود.

نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اظهار داشت: مقام معظم رهبری در این بیانیه نسبت به مواردی هشدارهایی داده اند که باید جدی گرفته شوند.

فضای مجازی و اینترنت توپخانه دشمن است

حجت الاسلام عبادی زاده از آگاهی و هوشیاری در برابر بمباران تبلیغاتی و رسانه ای دشمن به عنوان یکی از این هشدارها نام برد و خاطرنشان شد: فضای مجازی و اینترنت به توپخانه عظیم دشمن تبدیل شده و در حال بمباران ملت ایران است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی انتشار اخبار دروغ، تحلیل های مغرضانه و وارونه نشان دادن حقایق را از شگردهای دشمن برای منحرف کردن مردم و مسئولان از مسیر بزرگ انقلاب معرفی کرد.

رهبر انقلاب دیده بان نظام است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تصریح کرد: رهبر انقلاب به عنوان دیده بان و رصدخانه نظام مسائل را با دقت دنبال می کنند و راز سلامت ۴۰ساله انقلاب نیز هوشیاری همیشگی رهبری و اطاعت مردم و مسئولان از ایشان است.

تقوای سیاسی سلامت انتخابات را تضمین می کند

امام جمعه بندرعباس با اشاره به وجود و لزوم انواع تقوا در جامعه اسلامی گفت: تقوای سیاسی سلامت انتخابات را تضمین کرده و اگر کسی تقوای سیاسی داشته باشد، برای موفقیت خود در انتخابات به دیگران آسیب نمی زند.

پیامبر اسلام فقط متعلق به مسلمانان نیست

حجت الاسلام عبادی زاده همچنین ضمن تبریک هفته وحدت و ولادت حضرت محمد(ص) اظهار داشت: پیامبر اسلام منادی وحدت بین پیروان الهی از جمله مسیحیت، یهودیت و زرتشتیان بود و همه را به زندگی مسالمت آمیز در کنار یکدیگر دعوت می کرد که با توجه به همین ویژگی، رسالت وی محدود به مسلمانان نبوده و متعلق به تمام جهانیان است.

امام جمعه بندرعباس یادآور شد: امام زمان (عج) و حضرت علی (ع) نیز متعلق به همه بشریت هستند و نباید مصادره شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل