وضعیت فاضلاب آبادان نگران‌کننده است


وضعیت فاضلاب آبادان نگران‌کننده است

آبادان - ایرنا - امام‌جمعه آبادان با ابراز نگرانی از وضعیت فاضلاب در این شهر گفت: نبود امکانات زیرساختی مثل آب‌وفاضلاب در برخی از مناطق آبادان مردم را با مشکل روبه‌رو کرده است.

حجتالاسلام علی ابراهیمی پور در آیین عبادی سیاسی این هفته نمازجمعه آبادان در مصلای این شهر بیان کرد: بیشتر مناطق آبادان به ویژه مناطق حاشیه‌ای همچون منطقه ذوالفقاری به مدت ۱۰ تا ۲۰ روز با معضل سرریز شدن فاضلاب روبه رو بوده و با وجود تماس مردم با سامانه ۱۲۲ به هیچ نتیجه‌ای نمی رسند.

وی افزود: سامانه ۱۲۲ مرکز اهواز تماسهای مردم آبادان را منتقل نمی کند و مسئولان به فکر سامانه دیگری برای آبادان باشند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور ادامه داد: مردم آبادان از اینکه با این سامانه زنگ زدند و نتیجه ای نگرفته‌اند خسته شده‌اند.

وی از سازمان منطقه آزاد اروند، استانداری ، و اداره آب و فاضلاب خواست تا امکانات زیرساختی را برای مردم فراهم کنند.

امام جمعه آبادان همچنین با اشاره به وضعیت تیم صنعت نفت آبادان بیان کرد: تیم صنعت نفت، از دل خوشیهای مردم آبادان است که مدتی پولی در اختیار آن قرار نمی‌گرفت و نیاز است وزارت نفت نسبت به برطرف کردن مشکلات این تیم اقدام کند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور با اشاره به گرانی بنزین گفت: این مصوبه در جاهایی مثل شمال تهران که مخارج چندصد میلیون تومانی دارند خوب است و برای کسی که در حاشیه آبادان زندگی می کند همخوانی ندارد.

وی با بیان اینکه با گران شدن بنزین نباید اقشار ضعیف و مظلوم زیر دست و پا له شوند ادامه داد: باید نرخ بنزین برای افرادی که از لحاظ مالی توانایی دارند و بر اساس مدل ماشینی که دارند تعیین شود تا به اقشار کم درآمد آسیبی نرسد.

حجت الاسلام ابراهیمی گفت: با گرانی بنزین به طور قطع همه اجناس گران خواهند شد و دولت باید بر قیمت کالاها و خدمات نظارت کند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با بیان اینکه تفکر بسیجی جامعه ما را نجات می‌دهد افزود: امروز مدیران و مسئولان باید با تفکر بسیجی و حضور میدانی مسایل و مشکلات مردم را برطرف کنند.

وی با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضاییه ادامه داد:قوه قضاییه نشان داده که اهل شعار نیست بلکه اهل عمل بوده و به دنبال اعتمادسازی برای مردم است.

امام جمعه آبادان افزود: مردم هوشیارند و از قوه قضاییه انتظار دارند با مفاسد اقتصادی و سیاسی محکم برخورد کند.

حجتالاسلام ابراهیم پور گفت: باید هوشیار باشیم برخی در آستانه انتخابات به دنبال ۲قطبی کردن فضا هستند و اگر می‌خواهیم در کنار قوه قضاییه، یک مجلس مستقل، پاک، مومن و انقلابی قرار گیرد حمایت‌های انقلابی باید باشد تا بتوانند با متخلفان برخورد کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی