فتحی: عده‌ای با وکیل پروپئیچ تماس می‌گیرند و او را تحریک می‌کنند


فتحی: عده‌ای با وکیل پروپئیچ تماس می‌گیرند و او را تحریک می‌کنند

مدیرعامل باشگاه استقلال اعلام کرد مشکل مالی این باشگاه برطرف شده است و درصد قابل توجهی از رقم قرارداد اعضای تیم استقلال فردا پرداخت خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ امیرحسین فتحی ظهر امروز در مصاحبه با برنامه ورزش و مردم درباره وضعیت مالی تیم فوتبال استقلال و تهدید استراماچونی به کناره‌گیری از این تیم اظهار داشت: این حرف‌ها که می‌گویم تکراری است. مشکلات اقتصادی که وجود دارد دامن‌گیر ورزش کشور شده و مختص استقلال هم نیست، اما به همت هیئت مدیره و باشگاه از فردا مشکلات مالی بچه‌ها حل می‌شود و درصد قابل توجهی از قرارداد آنها پرداخت خواهد شد. امیدواریم استقلال را روز به روز بهتر از این ببینیم. همان‌طور که گفتم ان‌شاءالله فردا یا پس فردا شارژ مالی تیم آغاز خواهد شد.

او در مورد شعارهایی که هواداران استقلال علیه او سر می‌دهند، تصریح کرد: این مسائل از دید هواداران واقعی باشگاه مخفی نخواهد بود. این یک جریان است. وقتی نتایج مطلوبی به دست می‌آید و باشگاه این‌قدر زحمت می‌کشد، ولی بازهم این شعارها سر داده می‌شود، مشخص است که یک جریان است. با این حال امیدواریم با نتایجی که استقلال می‌گیرد شاهد روزهای خوبی باشیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد آخرین وضعیت پرونده شکایت پروپیچ از این باشگاه نیز گفت: چند ماه پیش کار پرداخت طلب این بازیکن با یک لابی بسیار گسترده و با حضور بنده و علی خطیر، معاون ورزشی وقت باشگاه در سوئیس صورت گرفت. این کار برای اولین بار در دهه گذشته در فوتبال کشور انجام شد. کار بسیار بزرگی بود و فیفا پذیرفت، دو بار نامه زد و تأکید کرد این پول در بانک موجود است و مشکل موجود توسط واحد مالی فیفا در حال حل شدن است.

وی خاطر نشان کرد: حتی با پیگیری که ما انجام دادیم، یک مسیر جدید باز کردیم برای سایر پرونده‌های باشگاه. به طور مثال برای پرونده جانواریو که آن هم از دوران گذشته به ما به ارث رسیده. فیفا در حال پذیرفتن است که از محل سپرده باشگاه این بدهی را پرداخت کند که این هم خبر خوبی است، ولی نمی‌دانم چرا همان جریانی که روی سکوهاست هر روز به این موضوعات دامن می‌زنند و با وکیل پروپیچ تماس می‌گیرند و او را تحریک می‌کنند، اما بازهم اعلام می‌کنم طبق اعلام رسمی فیفا پرونده پروپیچ بسته شده است و خطری باشگاه استقلال را تهدید نمی‌کند.

43257

کد خبر 1321429

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور