امت اسلامی باید باوحدت در برابر تهدیدات دشمن بایستند


امت اسلامی باید باوحدت در برابر تهدیدات دشمن بایستند

قصرشیرین- ایرنا- امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: امت اسلامی باید باوحدت و پرهیز از اختلاف در برابر تهدیدات دشمن بایستند که دشمن به اهداف شوم خود نرسد.

حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به برگزاری سی و سومین کنفرانس بین المللی وحدت اسلامی، افزود: برگزاری این کنفرانس از مصادیق جمهوری اسلامی اسلامی برای ایجاد وحدت بین کشورهای مسلمان و پرهیز از اختلاف است.
وی اظهارداشت: وحدت نقطه برجسته ای در اندیشه بنیانگدار کبیر انقلاب اسلامی است که در نوشته های خود بر آن تاکید داشتند و هدف والای امام راحل در این خصوص برای ایجاد وحدت در بیانیه های رهبر نیز دنبال می شود.
خطیب موقت جمعه قصرشیرین گفت: نزدیک شدن گروه های اسلامی با دیدگاه های متفاوت با دقت بیشتری مورد اهتمام سران و رهبران اسلامی است تا این وحدت ما را به امت واحد تبدیل کرده و در برابر دشمن حفظ کند.
شامحمدی ادامه داد: دشمن امروز با ایجاد اسلام هراسی، شیعه هراسی و سنی هراسی به دنبال تضعیف مسلمانان است ولی وظیفه مسلمانان است که با وحدت و هوشیاری در برابر تهدیدات دشمن ایستادگی کنند و چهره اسلام ناب را در جهان بیش از پیش معرفی کنند و در دفاع از مسجد الاقصی تلاش کنند و برگزاری این کنفرانس در این راستا است.
وی در ادامه با اشاره به توصیه اکید اسلام برای مقابله با فساد از قوه قضاییه در مقابله با فساد و تجاوز کنندگان به بیت المال قدردانی کرد و خواستار تداوم مقابله با تعرض کنندگان به بیت المال شد.
وی عنوان داشت: آنچه که امروز باعث محبوبیت قوه قضاییه شده مقابله با فساد و دانه درشت ها است و نباید عده ای در برابر مبارزه دستگاه قضا با فساد و تجاوز کنندگان بیت المال بایستند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار تن جمعیت دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!