امام جمعه سروآباد: حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است


امام جمعه سروآباد: حفاظت از منابع طبیعی وظیفه همگانی است

سنندج - ایرنا - امام جمعه سروآباد گفت: حفاظت و صیانت از منابع طبیعی به عنوان ثروتی خدادادی یک وظیفه همگانی است و همه افراد جامعه باید در این راستا خود را مسئول بدانند.

ماموستا سید عبدالقادر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: فرهنگ صیانت و حفاظت از منابع طبیعی به عنوان نعمت گرانبهای الهی باید در بین همه افراد جامعه نهادینه و اجرایی شود.

وی افزود: حفاظت از منابع طبیعی تنها با کار مسئولان و دستگاه های اجرایی امکان پذیر نیست بلکه نیازمند همراهی و همدلی همه افراد جامعه است که از این میراث گرانبهای الهی که متعلق به نسل های آینده است، نگهداری و حراست کنند.

امام جمعه سروآباد با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد مسعود پیامبر بزرگ اسلام (ص) اضافه کرد: هفته وحدت بهترین فرصت برای تقویت همدلی و همبستگی بین مسلمانان جهان و هوشیاری و آگاهی آنها برای مقابله با توطئه های دشمنان است.

وی با تبریک ماه ربیع الاول و میلاد منجی عالم بشریت (ص) یادآور شد: ماه ربیع الاول از ماه‌های بزرگ در دین اسلام است که پیامبر نور و رحمت در این ماه مبارک چشم به جهان هستی گشودند و مایه خیر و برکت برای جهان شدند.

ماموستا حسینی برگزاری جشن های مولودی خوانی را در این هفته یادآور شد و افزود: برگزاری این مراسم دینی مذهبی موجب تقویت روحیه وحدت، همدلی و همبستگی در بین مسلمانان می شود پس همه باید در این مراسم شرکت کنند.

شهرستان سروآباد با ۲ بخش مرکزی و هورامان با بیش از ۵۰ هزار نفر جمعیت در فاصله ۹۰ کیلومتری از غرب سنندج مرکز استان کردستان واقع شده و ۲۴ کیلومتر مرز با کشور عراق دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا