خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی


خطبه‌های نماز جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- امامان جمعه شهرستان‌های خراسان رضوی از اقدامات اخیر قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی حمایت کردند.

امام جمعه موقت تربت حیدریه با قدردانی از دستگاه قضا در برخورد با مفاسد اقتصادی گفت: دستگاه قضا در برخورد با فساد از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کند و با هیچ کس تعارف ندارد.

حجت الاسلام محمد کازری در خطبه های نمازجمعه این هفته تربت حیدریه افزود: جامعه اسلامی باید به سمت شایسته سالاری حرکت کند و برخورد دستگاه قضا با فساد در تحقق این مهم بسیار حایز اهمیت است.

وی با اشاره به درپیش بودن هفته بسیج ادامه داد: داشتن روحیه بسیجی برای دستیابی و تحقق اهداف مورد نظر در گام دوم انقلاب، لازم و ضروری است و تنها راه مقابله با توطئه های مختلف دشمنان نیز حفط روحیه استکبار ستیزی است.

امام جمعه سبزوار هم در خطبه های نماز جمعه این شهرستان گفت: اقدامات انقلابی قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی و دانه درشت ها روح امید را در جامعه بیشتر کرده است.

حجت الاسلام غلامرضا مقیسه با اشاره به عملکرد قوه قضائیه در برخورد با فساد افزود: این نهاد، خود به سراغ لانه های فساد می رود و مردم را نیز تشویق به معرفی مفسدان اقتصادی کرده است.
وی ادامه داد: با پیگیری مستمر قوه قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی، ارزی، زمین خواری و فرار مالیاتی طی هفت ماه امسال ۴۹۰ هزار میلیارد ریال به خزانه و بیت المال بازگشته است.
امام جمعه گناباد هم در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان گفت: مبارزه با فساد و برقراری عدالت در جامعه هیچ خط قرمزی ندارد و برخورد قاطع با این معضل خواسته مهم مردم است.

حجت الاسلام حسن صادقی نسب افزود: مهمترین خواسته مردم برخورد قاطع با هرگونه مظاهر فساد در این دولت و یا دولت‌های گذشته است.

وی تصریح کرد: محاکمه مفسدان اقتصادی آرزوی دیرینه مردم بود و اقدامات انقلابی و قاطع قوه قضاییه در این زمینه نور امید را در دل مردم روشن کرد و لرزه به اندام مفسدان به عنوان زالو صفتان جامعه انداخت.

او ادامه داد: هیچ فردی طرفدار فساد نیست و باید با این معضل به صورت ریشه ای برخورد شود و اگر مردم اطلاعاتی در زمینه فساد دارند، به مراجع قضایی و نظارتی اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!