مسئولان مراقب گرانی کالاهای اساسی باشند


مسئولان مراقب گرانی کالاهای اساسی باشند

مهاباد- ایرنا- امام جمعه مهاباد با اشاره به افزایش قیمت بنزین گفت: مسئولات باید مراقب گرانی کالاهای اساسی و مقابله با سودجویان باشند.

ماموستا عبدالسلام امامی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مهاباد افزود: تجربه نشان داده است با افزایش قیمت حامل‌های انرژی و سوخت به تناوب قیمت سایر اجناس، کالاها و خدمات نیز در جامعه گران‌تر شده و قدرت خرید مردم به مراتب کاهش خواهد یافت.

وی ادامه داد: طبق سخنان سخنگوی دولت نظارت کامل بر بازار در راستای کنترل قیمت‌ها توسط نهادهای دولتی انجام می‌شود تا تاثیر گران شدن بنزین موجب بالا رفتن تورم نشود.

امام جمعه مهاباد همچنین با اشاره به هفته وحدت بیان کرد: هفته وحدت فرصتی برای اتحاد و همدلی مسلمانان شیعه و سنی و هوشیاری هرچه بیشتر آنان است زیرا دشمن امروز به نام اسلام نسبت به ایجاد تفرقه و برادرکشی در بین مسلمانان اقدام کرده است.

ماموستا امامی هفته وحدت را از برکات انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: تمامی بزرگان اسلام بر وجود هفته وحدت در جوامع اسلامی تاکید فراوان دارند و آن را باعث شکست تمام دشمنان اسلام می‌دانند.

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ساعات آخر روز گذشته در اطلاعیه‌ای نرخ‌های جدید حامل‌های انرژی را اعلام کرد.

براساس این اطلاعیه، قیمت بنزین معمولی سهمیه‌ای هر لیتر ۱۵۰۰ تومان و قیمت بنزین معمولی غیرسهمیه‌ای به ازای هر لیتر ۳ هزار تومان خواهد بود، همچنین قیمت بنزین سوپر هر لیتر ۳۵۰۰ تومان تعیین شده است.

فاصله میان ۱۲ ربیع‌االاول که سالگرد ولادت پیامبر اکرم (ص) بنابر روایات اهل سنت است تا ۱۷ ربیع‌الاول که تاریخ ولادت حضرت محمد(ص) بنابر روایات موجود در شیعه است، از سوی امام خمینی (ره) به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است؛ هفته وحدت امسال با نام جشن‌های بهار مهربانی برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر