تنها راه نجات کشور تبعیت از رهبری است


تنها راه نجات کشور تبعیت از رهبری است

اصفهان- ایرنا- امام جمعه موقت اصفهان گفت: تنها راه نجات کشور تاسی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمجتبی میردامادی در نماز جمعه این هفته شهر اصفهان افزود: خواست دشمن کاستن از توان نظامی ماست و اگر ذره‌ای دور شده بودیم به ما مهلت نمی‌دادند اما با مدیریت و هدایت‌های رهبری پیشرفتهای بزرگ دفاعی مانع اهداف دشمن شده است.
وی اظهارداشت: رییس جمهور برخی مواقع نظرات خوبی علیه آمریکا دارند اما در هفته گذشته آیاتی از قرآن را به نحوی ترجمه می‌کند که می‌توان با کفار در صورت عهد شکنی بازهم مذاکره کرد.
وی اضافه کرد: آیات قرآن تاکید دارد که کسانی که نقض عهد می‌کنند را به دوستی نپذیرید چون هیچگاه خیر شما را نمی‌خواهند و بغض درونی آنها بسیار زیاد است.
امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: مردم ما ۴۰ سال است تجربه کردند، استکبار هیچگاه خیر ما را نمی‌خواهند.
وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب رونق تولید را عامل جلوگیری از کم شدن ارزش پول ملی می‌دانند و لذا نباید بازهم منتظر نظارت اروپا و مذاکره باشیم بلکه راه نجات ما تولید است.
میردامادی اضافه کرد: راه کشور، نجات کارخانه هایی است که تعطیلی آنها موجب بیکاری بسیاری از مردم می‌شود و لذا دولت اسلامی باید با بررسی علل تعطیلی این کارخانه‌ها مانع آن شود.
میردامادی با اشاره به فرازهایی از سخنان رهبر معظم انقلاب، تصریح کرد: برخی گمان می‌کنند مذاکره مشکلات را حل می‌کند بلکه تجربه کوبا و کره شمالی پیش روی ماست که آمریکا در برابر عقب نشینی‌های کوبا و کره کوچکترین اقدامی در کارشان از تحریم‌های آنها نکرد.
وی تصریح کرد: رد کردن نخبگان و پارتی‌بازی و نشاندن دوستان و آشنایان در مسندهای مختلف یک خیانت است.
خطیب جمعه موقت اصفهان با اشاره به ضرورت حفظ تقوا، قطع خویشاندوی را از مصادیق بی‌تقوایی دانست و گفت: قطع رحم از منظر روایات دینی موجب کوتاهی عمر می‌شود.
وی با اشاره به سالروز ۲۵ آبان روز حماسه و ایثار اصفهان ادامه داد: خوشا به حال پدران و مادران که فرزندان خود را با خدا معامله کردند.
امام جمعه موقت اصفهان با اشاره به آغاز هفته بسیج افزود: امروز همه نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج آماده فداکاری و زمینه‌سازی برای ظهور هستند.
امام جمعه موقت اصفهان همچنین در خطبه اول نماز با اشاره به ضرورت حفظ تقوا، اخذ ربا را حرام و از مصادیق بی‌تقوایی دانست و گفت: تا زمانی که حرام در بین ما باشد طبق معارف دینی یا ظالمان بر جامعه مسلط می‌شوند و یا اینکه برکات آسمان و زمین گرفته می‌شود.
وی ادامه داد: دریافت دیرکرد توسط بانکها بر طبق فتوای علما و رهبر معظم رهبری مصداق رباست.
میردامادی با تبریک سالروز ولادت پیامبر بزرگ اسلام (ص) تصریح کرد: امروز بسیاری از رسانه‌های دشمن تلاش می‌کنند با شبهاتی چهره اسلام و پیامبر بزرگ اسلام (ص) را مخدوش کنند درحالی که هدف اسلام ساختن انسان است و از سوی دیگر اسلام بزرگترین خدمت را به توسعه علم بشری کرده است.
وی با بیان این که اسلام مروج علم است، افزود: در زمانی که علم دست برخی حاکمان بود، اسلام توصیه می‌کند فراگرفتن علم و دانش بر مرد و زن واجب است و انسان ها را توصیه می‌کند برای فراگیری دانش تا دورترین کشورها مسافرت کنند.
وی با اشاره به اینکه علم نباید دست نا اهل بیافتد، خاطرنشان کرد: امروز جامعه بشری گرفتار دزدان و غارتگرانی شده است که علم را وسیله غارت و چپاول سایر ملت‌ها قرار دادند و لذا رییس جمهور آمریکا به صراحت می‌گوید حضور ما در سوریه صرفا برای نفت سوریه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟