فتحی: در پرونده پروپیچ خطری استقلال را تهدید نمی‌کند/ پشت شعارها یک جریان وجود دارد


فتحی: در پرونده پروپیچ خطری استقلال را تهدید نمی‌کند/ پشت شعارها یک جریان وجود دارد

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: طبق اعلام رسمی فیفا در پرونده پروپیچ هیچ خطری باشگاه استقلال را تهدید نمی‌کند.

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: طبق اعلام رسمی فیفا در پرونده پروپیچ هیچ خطری باشگاه استقلال را تهدید نمی‌کند.

به گزارش وب‌سایت نود، امیرحسین فتحی در خصوص وضعیت این روزهای باشگاه استقلال،‌گفت: همان‌طور که می‌دانید مشکلات مالی فقط مختص به باشگاه استقلال نیست و این مسأله دامن فوتبال و ورزش ما را گرفته است. البته به لطف اعضای هیأت مدیره و با همکاری بچه‌های باشگاه از فردا بیلان مالی بازیکنان حل می‌شود و مبلغ قابل توجهی به آنها پرداخت خواهد شد. هواداران عزیز استقلال نگران نباشند و روز به روز شاهد استقلال بهتری خواهیم بود. از فردا و پس فردا شارژ مالی بازیکنان آغاز خواهد شد.

وی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می‌کرد در خصوص شعارهایی که روی سکوها علیه او سر داده می‌شود، ادامه داد: این مسائل از دید هواداران واقعی استقلال مخفی نیست. این یک جریان است و می‌بینیم که وقتی استقلال 3، 4 گل از حریفان جلو است و در باشگاه همه زحمت می‌کشند این اتفاقات رخ می‌‌دهد و این موضوع کاملاً مشخص است که یک جریان پشت این مسأله قرار دارد. ما امیدواریم که با نتایج خوب استقلال در روزهای آینده روزهای خوبی برای هواداران در راه باشد.

فتحی در مورد آخرین وضعیت پرونده پروپیچ مهاجم اسبق استقلال افزود: یادم است که چند ماه قبل برای اولین بار گفتم که با یک دیپلماسی و لابی بزرگ و گسترده با همراهی من و معاون ورزشی وقت باشگاه این مسأله صورت گرفت و فیفا دلایل ما را پذیرفت. دو بار هم در این باره نامه زدند و 20 روز قبل هم نامه‌ای مجدداً داده شد و اعلام کردند که پول در بانک است و همه چیز تحت‌نظر سیستم مالی فیفا در حال انجام است. ما پیگیری‌های خوبی در این زمینه داشتیم و یک باب برای پرونده‌های دیگر باز شد. در پرونده رابسون جان‌واریو که از گذشته به ما ارث رسیده قرار است از محل مطالبات ما پرداخت شود و فیفا این مسأله را پذیرفته است. البته باید بگویم که جریاناتی وجود دارد که هر روز با وکیل پروپیچ صحبت می‌کنند و او را تحریک و تشویق به مصاحبه می‌کنند اما طبق اعلام رسمی فیفا این پرونده بسته شده و خطری استقلال را تهدید نمی‌کند.

وی در پایان افزود: از هواداران عزیز استقلال می‌خواهم که از تیم حمایت کنند و مطمئناً روزهای بهتری برای استقلال در راه است.

4416

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس