آل‌پاچینو با «پدرخوانده» به تلویزیون می‌آید


آل‌پاچینو با «پدرخوانده» به تلویزیون می‌آید

در مرور پرونده کاری بازیگران این هفته شبکه نمایش فیلم‌هایی از آل‌پاچینو به نمایش درخواهد آمد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این هفته در بخش مرور پرونده کاری بازیگران، فیلم‌هایی از آل پاچینو، بازیگر چهره و تهیه‌کننده سینما ، که دارای سبک ویژه‌ و به واقع سرشار از استعداد است و به خوبی می‌تواند ایفاگر هر نقشی باشد دربخش صحنه‌گران (مرور آثار) پخش می‌شوند.

آل‌پاچینو در دوران کودکی صدا و بازی شخصیت‌هایی که در فیلم‌ها می‌دید را تقلید می‌کرد تا اینکه سال ۱۹۶۶ در کلاس بازیگری لی استراسبرگ شرکت کرد و مدتی بعد در نقش‌های مکمل به بازی پرداخت و در این مدت موفق به دریافت دو جایزه تونی شد. اولین بار در سال ۱۹۶۹ در فیلم «ناتالی و من» به ایفای نقش پرداخت. سرانجام در سال ۱۹۷۹ و با بازی در فیلم به یادماندنی «پدرخوانده» زندگی‌اش برای همیشه تغییر کرد.

او یکی از بهترین بازیگران عصر حاضر و تمام تاریخ سینما شناخته می‌شود و شخصیت‌ها، بازی‌ها و حضور او در فیلم‌های گزیده‌ای که بازی کرده ماندگار شده است و بازیگران زیادی از هنرنمایی او الهام گرفته و سعی کرده‌اند سبک و روش او در بازیگری را دنبال کنند.

آل پاچینو یک بار برنده جایزه اسکار، ۳بار برنده جایزه گلدن گلوب و ۱ بار برنده جایزه امی شده است.

«پدر خوانده ۱»، «سر پیکو»، «سیمون»، «عدالت برای همه»، «بی‌خوابی»، «افشاگر» و «قتل عادلانه» از جمله آثار مطرحی هستند که با بازی این بازیگر به ترتیب از شنبه ۲۵ آبان ماه تا جمعه ۱ آذرماه ساعت ۲۱ از شبکه نمایش پخش خواهند شد.

۲۵۸۲۵۸

کد خبر 1321382

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر ناگهانی چهره و اندام همایسریال پایتخت بعد 10 سال ! / هم لاغر هم خیلی پیر ! + عکس